Tempovintage.no

En meget god bekjent av meg har handlet to flotte klokker av Alessandro.
Service, beskrivelse, levering samt betaling med kvittering fra terminal var upåklagelig. Standen på klokkene er utrolig bra og han virker som en kar som kan mye! Prisene på klokkene er konkurransedyktige mot det internasjonale markedet.
@Alessandro og tempovintage anbefales med andre ord på det sterkeste. :)
 
Redigert av en moderator:
Ennebi (NB) Klokker i Norge

Tempo Vintage har fra Mars 2015 blitt forhandler av Ennebi (NB) klokker i Norge og Skandinavia. Ennebi er Italiensk produsert med Sveitsisk urverk. Entusiaster har sikkert kjennskap til dette merke. Historien bak Ennebi er meget interessant da produsentene var tildligere Design leder og prosjekt leder av Panerai. På min webside tempovintage.no på nyheter :cool: finnes mye informasjon og historie.

Ciao! :mrgreen:
 
Tempo Vintage har fra Mars 2015 blitt forhandler av Ennebi (NB) klokker i Norge og Skandinavia. Ennebi er Italiensk produsert med Sveitsisk urverk. Entusiaster har sikkert kjennskap til dette merke. Historien bak Ennebi er meget interessant da produsentene var tildligere Design leder og prosjekt leder av Panerai. På min webside tempovintage.no på nyheter :cool: finnes mye informasjon og historie.

Ciao! :mrgreen:

Hva slags Sveitsisk urverk er det i disse?
 
Hei Gin,

De bruker Unitas til klokker med manuelle urverk og Eta på automatiske urverk. Mye bra info utenom dette på min side på fanen nyheter :)
Ciao :)
HVILKE Unitas og Eta er det som benyttes. Jeg klarer i hvert fall ikke å finne denne informasjon på dine sider.