Er det noen her som kan gi meg litt mer kjøtt på beina når det gjelder bagasjeplassen og familievennligheten i feks en 70D?
Vi utvides snart fra 2 til 3 og er på jakt etter en familiebil. Har tittet på noen forskjellig fossilbiler av typen Passat ol. Men etter en prøvekjøring av P85D(noe som forøvrig må være det sleipeste salgstrikset ever..), så klarer jeg ikke helt å legge fra meg tanken om at en Model S hadde vært et supert alternativ. Tenker at en 70D kan være innenfor hva som er aktuelt pr nå.
Så kommer jeg til 1000kr-spørsmålene; hvor egnet er disse som "familiebiler"? Har lest og fysisk tatt og sett på bagasjeplassen, men uten å ha fått testet det monsteret av en barnevogn vi har kjøpt, i en TMS enda, er jeg litt skeptisk til om det går eller ei.
Ja, det beste er nok å teste det skikkelig med vogna, men tenkte kanskje noen av dere hadde et par raske tanker og erfaringer rundt dette.. Jeg vet alt at det aller meste av ekstra bagasje osv går fint inn, men det er dette med den barnevogna som svirrer mest oppi toppen.
Nøkkelord er: Gedigen barnevogn(Emmaljunga noe)..
På forhånd takk for svar