Det kalles virkelighet, så velkommen etter til alle Tesla-eiere..
Godt det er noen som kjenner til virkeligheten og kan advare oss andre mot å bli lurt.
Det kalles virkelighet, så velkommen etter til alle Tesla-eiere..
Stupide uttalelser fra en økonom og/eller dårlig journalist. Dette er ingen overraskelse om du kjenner bil- og teknologimarkedet. Konklusjonene de drar drar er derimot bare sprøyt. Det er tusenvis av Teslaer på veiene, og de fleste som vil ha den nye har vett nok i knollen til å forstå at de sager av greinen de sitter på ved å selge umiddelbart. Tesla har en gruppe blant sine kunder med god økonomi som vil ha det siste med en gang og ikke trenger å tenke så mye på tap, så noen titalls eiere legger de ut med en gang og dumper gjerne prisen. Helt logisk og forventet. Model S kommer til å ha en stabil og god bruktpris fordi det er et godt produkt med voksende etterspørsel.
@Wangensten. I følge den orginale prislisten til Renault Kangoo Z.E. (100% elektrisk), så koster tilhengerfestet kr. 4.800,-. Løp og kjøp.
Husker ikke Teslas begrunnelse for å utelate det på S, men det er ikke noe teknisk i veien for å ha det, bare ikke lagt opp til det. X kommer med mulighet for hengerfeste.
Er dette en bil som det er fornuftig at familiepappaer skal kjøre? Veldig usikker.
En bekjent av meg fikk sin nye Tesla (700hk og 4x4) for ca 5-6 uker siden.
Lurte litt på hvorfor jeg ikke har sett bilen på lang tid.......Snakket med han i dag,og da viste han meg noen "snik" bilder fra Tesla verkstedet der bilen nå hadde stått i 4 uker ish....
En av hovedstrømkablene,dvs en strømpe med 7 kabler inni. Er trekt i gjennom et motorfeste(så et detaljebilde av nevnte motorfeste med kabel),slik at ved kraftig pådrag ble kabelen til slutt gnisset i stykker.
Hele ledningsnettet måtte byttes ut,og bilen ble nærmest demontert !! Så selv bildene ,- og det så ikke ut som en bil lengre !
4 uker tok jobben ! men det forstår jeg når man måtte "bygge" en ny bil igjen.
Spørsmålet er om flere har denne feilen,og om det er trekt feil eller er "standarden" ? ? Noen som har begynt og fått om noen merkelige feillamper ?
En bekjent av meg fikk sin nye Tesla (700hk og 4x4) for ca 5-6 uker siden.
Lurte litt på hvorfor jeg ikke har sett bilen på lang tid.......Snakket med han i dag,og da viste han meg noen "snik" bilder fra Tesla verkstedet der bilen nå hadde stått i 4 uker ish....
En av hovedstrømkablene,dvs en strømpe med 7 kabler inni. Er trekt i gjennom et motorfeste(så et detaljebilde av nevnte motorfeste med kabel),slik at ved kraftig pådrag ble kabelen til slutt gnisset i stykker.
Hele ledningsnettet måtte byttes ut,og bilen ble nærmest demontert !! Så selv bildene ,- og det så ikke ut som en bil lengre !
4 uker tok jobben ! men det forstår jeg når man måtte "bygge" en ny bil igjen.
Spørsmålet er om flere har denne feilen,og om det er trekt feil eller er "standarden" ? ? Noen som har begynt og fått om noen merkelige feillamper ?
Har hatt min P85D i drøye 3 uker og 3000 km, bare smil fra øre til øre. Ingen problemer.