Innbiller meg at det meste vil funke på denne...SpeedyTuesday på svart NATO. Hva tenker folket? Personlig tror jeg en B&S skinn rem vil bli en perfekt kombo!
Bildet lånt fra FW sin IG-konto
Vis vedlegg 30102
Original rally-rem fra Omega og tilhørende deployant-spenne. Kan bestilles hos AD i Norge, men koster vel over 7k her. Jeg bestilte og hentet i Omega Boutique i New YorkStilig Hvor er denne fra?
Takk for at du delte denne! Skal sende omega en mail og høre om dette gjelder for ST. Hvis det gjør det blir det nok norsk levering på meg og...http://www.ablogtowatch.com/swatch-group-increase-prices-uk/
Kanskje relevant for de av dere som ville ha utlevering i London!
Har alle som har valgt butikk fått tilbakemelding på det?
Sendte svar til avsender, men har ikke hørt noe siden.
Nope. Svarte vel forrige helg og har ikke fått noen tilbakemelding enda.
Har virkelig fått sansen for denne.
Gleder meg til dere skal selge denne billig til meg her på K/S.
Billig?
Her snakker vi Rolex-priser, helgull
Er du heldig synker den kanskje ned på Snoopy-nivå
Skjønner deg forsåvidt godt når jeg leser denne artikkelen linket under;Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.