Både gode og mindre gode erfaringer med Tidemann. Første besøk var imponerende, hyggelig prat med kaffe og fikk med to flotte bøker hjem (Breguet og Glashutte). Flere hyggelige besøk siden. Så: I midten av februar i år leverte jeg inn en klokke til reparasjon, og det har vært null henvendelser fra Tidemann siden, selv om telefonnummer ble gitt. Jeg har ringt dem 3-4 ganger for å sjekke status. I dag (juni!) holdt jeg på å gå lei, og ringte mer eller mindre for å be om klokken min tilbake. Da sa de at den var ferdig! Da ble jeg både glad ... og litt oppgitt. Hvorfor hadde de ikke gitt beskjed? De reddet seg inn ved at en superhyggelig jente var der og blid som en sol da jeg kom rett før stengetid... Hun påpekte at de har hatt mye å gjøre og pusset opp litt i forbindelse med at de nå har fått inn VC, som jo mildt sagt frister enormt. Så, veldig mye bra, og jeg "heier" på norske ADer som tar inn de beste merkene, men håper de strammer litt opp på kundekommunikasjonen hvis de skal få full score...