Klokke på service hos Tidemann
Ser Tidemann får mye gode tilbakemeldinger her.
Jeg skal være enige i at de er veldig imøtekommende og hyggelige. De gangene jeg har vært der har det vært et hyggelig besøk.
Etter at jeg leverte en klokke inn for service må jeg dessverre si at mitt inntrykk har endret seg. De selger klokker i det øvre prissjiktet og da mener jeg de bør levere god service.
Jeg leverte inn en jaeger lecoultre klokke på service i midten av mai. Denne klokken var kjøp på Tidemann ca 2 år tidligere. Jeg fikk beskjed om at det var mye å gjøre og at det kunne ta noen dager. Dette var selvsagt greit.
Litt over en måned senere ringte jeg siden jeg ikke hadde hørt noe. Da fikk jeg beskjed om at min klokke var en av de neste som stod for tur.
Ytterligere 1 mnd senere, 21 juli, sendte jeg en mail for å be om status, hørte ikke noe, sendte en ny mail 10 dager senere og igjen dagen etter. Fikk ingen respons på mine henvendelser.
I går ringte jeg inn fordi de ikke svarte på mine mail. Da får jeg beskjed om at det er feil på en komponent og at klokken må sendes inn til jaeger lacoultre. Jeg ba om å få vite hvor lang tid dette kunne ta. Da fikk jeg beskjed om ca 2-3 måneder.
Dette betyr at jeg må vente et halvt år på en service på en produktfeil. Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men må dessverre si at det for meg har vært en skuffende opplevelse og at jeg vil tenke meg om to ganger før jeg går til innkjøp av klokke fra Tidemann.
Ser Tidemann får mye gode tilbakemeldinger her.
Jeg skal være enige i at de er veldig imøtekommende og hyggelige. De gangene jeg har vært der har det vært et hyggelig besøk.
Etter at jeg leverte en klokke inn for service må jeg dessverre si at mitt inntrykk har endret seg. De selger klokker i det øvre prissjiktet og da mener jeg de bør levere god service.
Jeg leverte inn en jaeger lecoultre klokke på service i midten av mai. Denne klokken var kjøp på Tidemann ca 2 år tidligere. Jeg fikk beskjed om at det var mye å gjøre og at det kunne ta noen dager. Dette var selvsagt greit.
Litt over en måned senere ringte jeg siden jeg ikke hadde hørt noe. Da fikk jeg beskjed om at min klokke var en av de neste som stod for tur.
Ytterligere 1 mnd senere, 21 juli, sendte jeg en mail for å be om status, hørte ikke noe, sendte en ny mail 10 dager senere og igjen dagen etter. Fikk ingen respons på mine henvendelser.
I går ringte jeg inn fordi de ikke svarte på mine mail. Da får jeg beskjed om at det er feil på en komponent og at klokken må sendes inn til jaeger lacoultre. Jeg ba om å få vite hvor lang tid dette kunne ta. Da fikk jeg beskjed om ca 2-3 måneder.
Dette betyr at jeg må vente et halvt år på en service på en produktfeil. Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men må dessverre si at det for meg har vært en skuffende opplevelse og at jeg vil tenke meg om to ganger før jeg går til innkjøp av klokke fra Tidemann.