Tidssonen Custom NATO-rem

Er du interessert i en Tidssonen NATO?

  • JA

    Stemmer: 0 0,0%
  • NEI

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
Det må jo stå tidssonen på de. Hva med tidssonen skrevet i løkkeskrift og med gullfarge på innsiden av reima? Kanskje Tidssonen special edition. Hadde vært dritfett. :cool:
 
Måtte hatt skriften på innsiden hvertfall.

Også må man få designbeskyttelse så Moods Of Norway ikke stjeler designet.
 
Haha riktig. Mente selvfølgelig innsiden, da.

EDIT: Jeg vil nok ha en på 20 mm og en på 22 mm. Har aldri prøvd klokke med Nato, men vis jeg liker det blir det et par på meg. ;)
 
Flott tiltak! Setter pris på at du forholder deg til det riktige forholdet for fargene.:D

Klart jeg også vil ha, men det betinger at de produserers i noen ulike bredder. F.eks 20, 22 og 24 mm.

Så de er riktige altså?

Jeg har ingen kunnskap om emnet, men syntes det er viktig at man bruker riktig forhold og fargekode for fargene. Er tross alt flaggfargene våre..!

Og ja, tar minst 1 jeg. 20mm. :)
 
Det må jo stå tidssonen på de. Hva med tidssonen skrevet i løkkeskrift og med gullfarge på innsiden av reima? Kanskje Tidssonen special edition. Hadde vært dritfett. :cool:

Kan bare snakke for meg selv, men jeg ser helst at det ikke står noe tidssonen på den i det hele tatt. ;)
 
Jeg har ingen kunnskap om emnet, men syntes det er viktig at man bruker riktig forhold og fargekode for fargene. Er tross alt flaggfargene våre..!

Hmm, er det ikke "skistropp-looken" vi er ute etter? Jeg synes hvertfall det blir noe harry med et typisk norsk flagg. Skistropp farge og mønster derimot er kult ;)

Ja:

watermark.php






Nei:

NATOillustrasjon.png


Men hvis flesteparten ønsker seg et typisk norsk flagg i sterke farger, så må dere bare kjøre på med det. Men da tror jeg at jeg står over, da det er retro-looken til skistroppen som appelerer til meg, og ikke selve flagget.
 
Hmm, er det ikke "skistropp-looken" vi er ute etter? Jeg synes hvertfall det blir noe harry med et typisk norsk flagg. Skistropp farge og mønster derimot er kult ;)

Ja:

watermark.php






Nei:

NATOillustrasjon.png


Men hvis flesteparten ønsker seg et typisk norsk flagg i sterke farger, så må dere bare kjøre på med det. Men da tror jeg at jeg står over....

Jeg er svært lite patriotisk av meg. Men akuratt når det kommer til flaggfarger og slikt noe syntes jeg det er et poeng å gjøre det "rett" i forhold til flagget.. For meg har det noe med respekt for flagget og historien vår å gjøre..

Men det er jo bare min mening..
 
Men er det skistroppen eller flagget vi er ute etter å kopiere?

Skistroppen er jo ikke flagg, alle fargene på skistroppen er like brede, noe det ikke er i flagget f.eks.
 
Men er det skistroppen eller flagget vi er ute etter å kopiere?

Skistroppen er jo ikke flagg, alle fargene på skistroppen er like brede, noe det ikke er i flagget f.eks.

Inspirasjonen er hentet fra skistroppen, men er av den oppfatning av at man bør holde seg mer eller mindre tro mot flaggets farger så sant det er mulig. Det blir selvsagt litt tekstur i stoffet som i alle NATO-remmer, men noe "stroppstoff" blir det ikke.

Tidssonen remmen er ment som et lite nikk både mot skistroppen og det faktum at Tidssonen primært er et norsk forum. NATO remmene er jo meget populært her inne, så tanken var jo å velge en rem i et populært format :)
 
Men skistroppen insinuerer jo også norsk så det holder, så jeg forstår ikke hvorfor man må bruke det originale flagget.

Men det er greit det altså :)

Men tror jeg melder meg ut da. Når jeg så denne tråden tenkte jeg umidelbart på en diskusjon for noen måneder siden hvor vi diskuterte Kagge sin nato-skistropp, og tok det litt for gitt at det var det du var ute etter å lage. Det hadde vært interessant for meg, det norske flagget er ikke spesielt interessant. Men fint intiativ uansett.
 
Må nesten si meg enig med Mr. Longines her, foretrekker det originale og lett blekede skistroppmønsteret framfor et fargeintenst flagg med riktige dimensjoner. Men jeg kjøper nok et par uansett...;)
 
Inspirasjonen er hentet fra skistroppen, men er av den oppfatning av at man bør holde seg mer eller mindre tro mot flaggets farger så sant det er mulig. Det blir selvsagt litt tekstur i stoffet som i alle NATO-remmer, men noe "stroppstoff" blir det ikke.

Tidssonen remmen er ment som et lite nikk både mot skistroppen og det faktum at Tidssonen primært er et norsk forum. NATO remmene er jo meget populært her inne, så tanken var jo å velge en rem i et populært format :)

God formulering av det jeg prøver å si!
Skistroppen er også en avbildning av det norske flagget. Dog med feile forhold og farger.. Noe som desverre er vanlig..
 
Må nesten si meg enig med Mr. Longines her, foretrekker det originale og lett blekede skistroppmønsteret framfor et fargeintenst flagg med riktige dimensjoner. Men jeg kjøper nok et par uansett...;)

Man skal jo heller ikke utelukke en "vintage" edition senere dersom TS remmen blir en suksess :)