Tidssonen Custom NATO-rem

Er du interessert i en Tidssonen NATO?

  • JA

    Stemmer: 0 0,0%
  • NEI

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
Kommer til å kjøpe
flotte farver, passer perfekt til min nye 16700
med pepsi
 
Hei! Nå har ikke jeg lest alle svarene -- kan hende noen har nevnt dette. Men jeg var for litt siden hos en urmaker i Markveien. Måtte spørre om de hadde NATO'er. Hun hadde faktisk noe lignende, i type plastaktig materiale. Zulu kanskje. De virket ok, bortsett fra metallet som virket billig og dårlig. MEN nå kommer jeg til saken! Hun hadde med norsk flagg!! Men ikke annet enn 20mm, mener hun sa hun var tomt for tjukkere.

urmakeren ligger rett ved siden av Fretex i Markveien. Det er jo noe å sjekke ut, kan sikkert ta en tur dit på mandag og undersøke nærmere :)

Fikk btw en Seiko SKX007 i dag (kjøpt herfra). Lurer veldig på hva jeg skal bytte ut gummiremmen med! Litt for stiv for min smak.
 
Mulig jeg banner i kjerka her altså, men NATO-reimer er rett og slett helt forferdelig stygge. Bør for all del styres unna om mulig!

Personlig liker jeg best å bruke original lenke, og denne er jo også i sanhet utviklet med tanke på en estetisk enhet som dannes med uret den kommer med.


Sorry! Måtte bare få det ut, my bad...
 
Jeg sitter paa en elendig connection i England, saa har i praksis ikke mulighet til aa lese gjennom hele traaden - men jeg er interessert! Hvor kan disse skaffes, og hva er prisen??
 
Disse er ennå ikke produsert, og prisen er foreløpig noe uviss. Men den kommer til å ligge i området som tilsvarende custom NATOs, men justert for norske avgifter etc. (noe som nok gjør den bittelitt dyrere).
 
Tøft! Gleder meg til 17. mai med en sånn på Speedyen min :) Kan også tenke meg at den kommer til å rocke på Seamaster Electric Blue'n min! :D