Om den Cuervosen vinner, blir det egen avstemning på dial-farge?
I skrivende stund er det Ball klokken som leder, men spørsmålet om farge er jo like aktuelt for det... Personlig er jeg litt svak for den med røde tall og sekundviser.
I min iver og entusiasme stemte jeg selv om jeg ikke har nok innlegg - beklager. Jeg stemte på Ball, da i mine øyne er de andre tøyseklokker - kansje bortsett fra Sinn, men i det leiet ville jeg heller hatt en Damasko, nevnt i den andre tråden.
Jeg er også med uansett, så sant jeg får bli med da
Krille, hvordan gjør vi dette rundt avstemning og deltakere? Slik jeg ser det nå er det jo flere stemmer enn de 30 deltakerene som det er tenkt skal være med..
Det er et tak på 30 deltakere. Kommer det flere enn 30 påmeldinger, vil det bli en rangering etter postcount. Grunnen til det er rett og slett fordi jeg tror at høy aktivitet på forumet gjør det mer sannsynlig at vedkommende vil være aktiv her i fremtiden også, og ikke bare fade ut og bli borte, noe som skjer med mange som melder seg inn her.
Jeg har også fundert litt på en rangering basert på hvor lenge en har vært medlem, kombinert med antall poster. F.eks 1 poeng pr måned siden innmelding, og 1 poeng pr 100 poster. Da vil det både lønne seg å ha vært med lenge, samt at man får uttelling for aktivitet. Kunne det kanskje være noe?
Bare en liten ting til.
Er det ikke vettugt å velge en klokke som kan kjøpes innenfor landets grenser? Vi støtter litt opp om de som faktisk forsøker å gjøre litt ekstra for oss gærningene her inne og det er noe eget med å ha tilgang til service/deler fra norsk importør/agent/AD.
Tror også at vi da kunne fått en særdeles bra pris på klokken. Det er om importøren kjenner sin besøkelsestid og ser markedsføringsverdien av passarounden.
Er det flere enn Glycine av disse alternativene som satser i Norge?
Toget har vel gått når det gjelder avstemningen, så dette blir egentlig bare noen tanker... Og jeg er ikke velkjent for å komme med de beste tankene, hverken i urkretser eller innen andre områder