Ble oppringt på jobben av kona idag og informert om at passaround klokka var ankommet.
Da var det i grunnen bare å pakke sammen og komme seg til postkontoret. Det er ikke så travelt om dagen heller, så da må jo dette prioriteres.
Her var det mye tape ja. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Slikt liker vi. Safety first.
Nok bobleplast var det også.
Der var vidunderet. Med instruksjoner og ekstra remmer.
Etter endel negativ feed-back må jeg si at jeg var litt skeptisk til denne, men førsteinntrykket er bra.
Positiv overaskelse! Tjohoo!
Har gått med en 46mm Breitling for å venne meg til størrelsen på denne. Av med Breitlingen og på med Stowa'en.
Først må den trekkes og tiden må stilles.
Der satt den.
Tuklet litt med spenna til den tilhørende gummireima. Dette var ikke noe særlig å skryte av.
Pytt sann. Helhetsinntrykket er bra. Jeg liker denne. Sitter gjerne igjen med denne etter trekning.
Kan til og med tenke meg å kjøpe en slik. Har jo to andre Stowa modeller, så denne ville gjort samlingen komplett.
Skjønner ikke hvorfor bezel'en har fått så mye pepper. Den funker helt fint. Ikke så mye slark som forventet. Det er jo tross alt ett minutt per knepp. Har forresten aldri skjønt vitsen med halv-minutt knepp på bezel. Det eneste det duger til er å få bezel til å rotere litt smooth'ere. Ellers ingen nytteverdi.
Konklusjonen så langt får bli at dette er mye klokke for pengene. Kommer tilbake med mer om denne etterhvert.