Interessant møte med Ed-jeg-skal-møte-en-ung-gutt-i-Genève-zilla
DET HETER ØRER, HØRER DU!? ØRER!!!UDUGELIGE TIDSSONEN-MEDLEMMER!!?!?!!!! DET HETER REMFESTER!!!!!!!!
EDIT: Ja, dette er en spøk med ref. til TS-historie. De som skjønner, skjønner
Flott episode, tok meg rett tilbake til den legendariske Geneve turen. Morsomt med slike samtaler med forummedlemmer som folk allerede har et inntrykk av. Morsomt å høre forskjellige tanker om hva som gjør at man har glede av klokker. Flere slike takk!
Hørte den i dag, dette var bra altså @Edzilla ! Gøyale og genuine historier og masse kunnskap. Kudos til alle tre for super underholdning!
Jeg synes du gjorde en god profil. Storkoste meg gjennom hele episoden.Mange takk!
Virkelig hyggelig at dette falt i smak hos så mange.
Var litt skeptisk til å utlevere meg på podcast i fare for å bli misforstått eller bli tatt for å være en eplekjekk dapper douche.
Jeg synes du gjorde en god profil. Storkoste meg gjennom hele episoden.
Fikk hørt den på vei til jobb i morges. Veldig artig! Gøy å høre deg sette ord på hva klokkeinteressen handler om!
Flere slike episoder takk
Fantastisk podcast! Entusiasmen og klokkegleden smitter som et aggressivt virus ut av høyttalerne Tror det vil være tidenes antiklimaks om jeg skulle vært med på noe slikt, men det er veldig mange brukere her inne med fantastiske samlinger. Hva med @Anders?