Veldig bra som både podcast og video. Synes dette bare blir bedre og bedre. All honør til både @Jon Henrik og @Jørgen. Ekstra spennende å følge Watches and wonders.
Fortsatt aktuelt å sende inn?Jeg tenker vi prøver på en "rate my klokke" eller "rate my samling".
Inviterer de som tør å sende bilde/bilder og en kort beskrivelse av klokke eller samling til jhh@tidssonen.no!
Fin oppsummering av WSF, fikk dessverre ikke reist i år.
Ukens episode av podcasten er ute nå
Klokketur til Finland, Bon Jovi-tourbillon og ny Tudor
Siste nytt fra klokkenes verden med Jon Henrik.www.tidssonen.no
Jeg må sjekke ut den snart da for å finne ut hvilket terningkast som gisFestlig episode! Skal si du er beinhard med terningene, @Jon Henrik, og ikke minst reimkritikken. Det kler podkasten
Utrolig mange flotte klokker som kom frem i 17. mai-klokke-tråden! Av klokkene du nevner er Heuer Luftforsvaret og ALS Moonphase mine absolutte favoritter, knallfine klokker @Ban og @Guybrush Threepwood! Men er ikke uenig i at BP Villeret Triple Calendar, ALS Datograph eller din egen JLC Duomètre er utrolig fine. Du får et terningkast 5 av meg.
Av unevnte synes jeg spesielt @chronometer sin vintage Rado og hans kone sin Constellation var knallfine. Det samme om @Sonch sin Omega. @lahey: Din Hamilton er stilig og et kult valg, men tror jeg hadde valgt en fin lærreim. @Asahi sin Sky-Dweller var definitivt ikke feil.
@Milhouse sitt Patek Philippe lommeur var et godt valg til bunad! For min egen del ble det et arvet lommeur til min bunad, men i en helt annen liga enn førstnevnte.
Det fineste bildet var uten tvil @Run AC sitt, kudos! Og morsomt du nevner bildet til @Grendel, jeg tenkte akkurat det samme Skikkelig fin Omega, forresten!
Jeg må innrømme at jeg hadde håpet på et bilde av dine nakne føtter i matchende grønne alligator-loafers, men er tilfreds med svaret likevel!Grønn rem til blå dress var ren latskap og skulle selvfølgelig egentlig byttet her før 17. mai. Liker at det fyres litt! God stemning! Har brun og sort rem liggende men en blå rem som matcher månefasen hadde kanskje også gjort seg her! Liker den egentlig aller best på sort rem
Hva med noe tynn hvit bomullssnor du bare "looper" som en nato?Trøstesløst dårlig episode. Terningkast 2 fra meg. Har laga rem av en gammel kornsekk og putta på Datographen nå!
Tell me more, høres ut som en mulig sekserTrøstesløst dårlig episode. Terningkast 2 fra meg. Har laga rem av en gammel kornsekk og putta på Datographen nå!