Til forsvar av Rolexkulturen!

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Jeg har hatt en tanke i det siste At jeg vil kun ha to klokker i samlingen, da jeg framover ønsker å ha mer bruksfokus på klokkene mine. Jeg har vært veldig ambivalent ifht hvilke to modeller som skulle bli de heldige.

Enkelt og greit ønsker jeg å ha en klokke som tåler det meste, som kan brukes hver dag uten at jeg behøver å være redd for at den ikke tåler en trøkk. Det er denne jeg skal unboxe idag.

Jeg har ikke prøvd denne modellen før jeg kom til butikken idag, og jeg hadde ikke bestemt meg for å handle, skulle bare prøve. Men, ALDRI har jeg blitt mer positiv overrasket over komfort og generell opplevelse av en klokke før.
Denne overgikk alle tanker jeg hadde om den. Så når den satt på håndleddet var jeg solgt ila sekunder! Da var det bare å dra kortet å smile pent:)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpeg

Smack! Rolex Sea-Dweller 116600

image.jpeg

Og et wristshot av herligheten

image.jpeg

Noe av det jeg likte best med denne, er den dybden man opplever når man kikker på skiva, den matte skiva er også helt fantastisk. Den ligger også veldig godt på mitt håndledd, opplever den som mer smekker enn sub-c.

image.jpeg

Takk for meg:)

Gratulerer!
Et meget godt valg, som jeg selv har gjort 2 ganger det siste året. Skjønner ikke hvorfor jeg solgte det første som jeg hadde, men nå blir det værende hos meg.
Dette er et ur som bare blir finere og mer "ditt" for hvert påførte bruksmerke.

• Liker
Reaksjoner: olem
Om det gjør, men man får bare takle den smerten, og tenke på at disse klokkene er konstruert for å bli brutalt behandlet:)

• Liker
Reaksjoner: PJO