Tips til toalettmappe i god kvalitet

Har du noen gang fått beskjed om å legge over innholdet i en plastpose? Altså – godtas en sånn gjennomsiktig sak i sikkerhetskontrollen?
Men har du noen gang fått beskjed av personalet om å legge væskebeholdere i gjennomsiktig pose, eller gjør du det fordi det står skrevet? Jeg har aldri pakket i pose, bare tatt toalettmappen ut av bagen og lagt den i et trau og det har alltid gått gjennom uten kommentarer, i inn- og utland.
 
Men har du noen gang fått beskjed av personalet om å legge væskebeholdere i gjennomsiktig pose, eller gjør du det fordi det står skrevet? Jeg har aldri pakket i pose, bare tatt toalettmappen ut av bagen og lagt den i et trau og det har alltid gått gjennom uten kommentarer, i inn- og utland.

Du sier noe. Jeg mener jo ganske bestemt at jeg har sett andre bli "tatt" på det, men har vel selv alltid bare gjort det.

Jeg har blitt stoppet med elektronikk og lignende flere ganger (kamera, kamera-tilbehør), hvor det har blitt bedt om å pakkes ut fra vesken og kjørt igjen. Har vel sett for meg at man løper risikoen for det samme med innholdet i toalettmappen.
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Jeg har også brukt slik gjennomsiktig mappe uten å få korreksjon på det. Kanskje de reagerer om den er større enn en slik pose.

Har også glemt å ta den ut av sekken uten at noen har sagt noe (Gardemoen)