Ops, mea culpa, så ikke at det var snakk om gave. Beklager overilt posting
PS - jeg innbilte meg det var 500,- på gave - er det 1000,-?
Sitter med en rar følelse. Føler jeg er inne på gullbelagte ur og merker som den lokal urmakeren fører. Tror jeg hadde så god opplevelse med å kjøpe nytt sist gang.
Grøtteland. Liker ikke Otteren. De er alltid så sure og har lite kunnskap. Det trengs en ny generasjon der.
Fører ikke Askeland de samme urene + Rolex. Det er vell kun i Kristiansand de har Breitling f.eks?
Hvor mye kan jeg egentlig regne med å få i avslag? Jeg har disse punktene jeg kan sikte til:
- Jeg har kjøpt klokke der før. Så jeg begynner å bli en fast kunde.
- Jeg er kun 16 år. Hvor mange 16 åringer eier ei klokke til en verdi på 20k?
- Baselworld nærmer seg.
- Jeg har priser fra Askeland Ur.
- Jeg kan sikte til urverket.no og utenlandske sider.
- Jeg kan "true" med å handle fra nette.
- Og til slutt. Jeg kan si at dette blir ikke min siste. Han har mulighet for å holde på en kunde han kan ha i 20 år ++.
Hva har dere å si?
Jeg har nok skrevet alt veldig feil, men men..... Jeg får ofte skryt av folk for å lirke inn ting på en saklig og forsiktig måte i samtaler.
Uansett.....
Jayeff: Hvilke TH mener du?
Forresten har jeg funnet ut at det finnes jo veldig mane Carrera klokker å velge mellom. Er det noen som har erfaringer med noen? Denne var jo litt spesiell og tøff. Og f.eks Twin Time.
Jeg kom på 2 spørsmål:
1. Hva er egentlig GMT? Har det noe med tidssoner å gjøre?
2. Ser at TH klokkene kommer med justerbar rem. Ville det ikke være klokt å kjøpe en ny rem? Da slepper du å vokse ut av remmen med en gang. Det er kanskje smartere å tilpasse remmen når enn har litt mer voksne håndledd.