Tips til ur max 15k - Har fått priser av urmaker!

Jeg fikk og 20% når jeg kjøpte min Tag, fikk og tilbud om 20% avslag når jeg vurderte å kjøpe Monaco så det bør ikke være umulig!

Breitlingen er- unnskyld språket, en fordømt pen klokke!
Den er etter min mening, den mest estetiske perfekte klokken som Breitling har designet.

Bare navnet, Heritage sier alt.

Breitlingen er jo ganske tykk da, så det er en helt annen klokke enn de det later til at Ndure er på jakt etter.

Men, flott er den! :)

12mm er vel ikke så veldig tykt?

Ikke i utgangspunktet. Men, dette er en nokså "liten" klokke; 38mm. Dette gjør at 12mm virker ganske tykt.

De andre klokkene han titter på er nok en del tynnere i kassen i forhold til diameter (uten at jeg har tallene her og nå).

Jeg var Breitlingen i hodet. Må si at jeg er litt skeptisk på å kjøpe brukt...... Kjøpet kommer litt raskt for meg. Tenkte å kjøpe i begynnelsen av januar. Om han fortsatt har den, skal den absolutt vurderes sterkt.

Jeg var Breitlingen i hodet. Må si at jeg er litt skeptisk på å kjøpe brukt...... Kjøpet kommer litt raskt for meg. Tenkte å kjøpe i begynnelsen av januar. Om han fortsatt har den, skal den absolutt vurderes sterkt.

Jeg var også lenge skeptisk til å kjøpe brukt, men kjøper du fra etablert bruker her inne, så kan du egentlig ikke trå feil :)

Urmaker Grøtteland kunne gi meg en pris på 13k for TH Carrera. Og for å friste meg litt til å spare enda lenger, visste han meg denne:
771_G_1287007825984.jpg

Jeg er solgt. 8) Stor klokke, men satt klistret fast på armen min. Må nok spare ganske mye til, ja. hehe. :roll: