Tonic

Bumper denne tråden, hvis noen har tips til hvor på Sør-Vestlandet man får tak i skikkelig tonic, så er jeg takknemlig:)

Noen her som vet hvor man kan få tak i Fever Tree sin tonic i Norge? Jeg har sendt en mail til barmiljø og spurt om pris, men fikk beskjed om at de ikke fører Fever Tree lenger:(

I følge fever Tree sine egne nettsider så er det casknorway.no som er importør til Norge. Jeg har sendt en mail til de, men ikke fått noe svar ennå... noen som kan hjelpe en stakkar?

Noen her som vet hvor man kan få tak i Fever Tree sin tonic i Norge? Jeg har sendt en mail til barmiljø og spurt om pris, men fikk beskjed om at de ikke fører Fever Tree lenger:(

I følge fever Tree sine egne nettsider så er det casknorway.no som er importør til Norge. Jeg har sendt en mail til de, men ikke fått noe svar ennå... noen som kan hjelpe en stakkar?

Jeg fikk svar fra Cask Norway i ettermiddag, i følge de så er det bare Meny på Kolsås som har Fever Tree Tonic inne nå. Jeg har vært innom og kan bekrefte dette:) Ellers så var det ikke noe i veien for å svippe innom Casks lokaler i Oslo og kjøpe hele kasser derfra.

Regner med at flere av Meny butikkene har overnevnte liggende i såkalt "frivillig sortiment", har sett iallefall fentimans rundt omkring. Snakk med kolonialansvarlig i din lokale butikk og spør om de kan ta inn litt. Så lenge artikkelen ligger i "vareboka" har de teoretisk sett mulighet til å skaffe deg varen.

Hvilken Gin anbefaler dere? Akkurat startet å drikke Gin(siden jul). Jeg har kun kjøpt Bombay Sapphire, og den liker jeg godt, men morsomt å prøve nye ting :)

Hendrick's med agurk istedet for lime/sitron! Blir ikke bedre...
secret-gin-club-hendricks-gin-with-drink.jpeg

Monkey 47

Da har jeg endelig fått tak i Monkey 47; den beste gin'en jeg har smakt hittil. Skal den blandes ut fortjener den en kvalitetstonic (les: Fever Tree). Ellers gleder jeg meg til å lage en Dry Martini med denne, men den nytes kanskje aller best bar.
BC3E201A-C040-4AF6-A5DB-C4A484F44FF5_zpsiotrl2ws.jpg