Tonic

Smakte hendricks med San Pellegrino tonic, hele pepperkorn og stjerneanis.

Rett og slett fantastisk. :D

Var selv på utkikk etter Grans Tonic så jeg gikk til Rema 1000. Den hadde de dessverre ikke inne, så da ble det en flaske Fever Tree istedet. Får se om den lever opp til hypen fra 2014 da Fever Tree var bestillingsvare.

Det kan nok stemme. Jeg har ikke kjøpt det på flere år, og det var ingen ledig hylleplass på Rema. Kun Scwheppes og Fever Tree.

Noen som har prøvd denne? https://leske.no/collections/nettbutikk/products/luscombe-tonic-water-200-ml

Syns denne fra Thomas Henry er veldig bra, men ikke sett den i Norge dessverre.
07B0E872-EFAD-4354-A853-3116D3116B71.jpeg

Luscombe er god, men jeg synes den er litt parfymert. Thomas Henry har jeg kjøpt på polet.

Ah, Fever Tree... De har det i alle fall i minibaren på Mandarin Oriental i Singapore. Husker jeg blandet meg en Belvedere Fever Tree Tonic :)

I følge nettsiden deres er det tilgjengelig i både Sverige og Danmark, men selvfølgelig ikke i Norge (akkurat som med så mye annet rart).
Etter å ha testet Fever Tree med is, limeskall og Løiten Linie så skjønber jeg Fever Tree-hypen fra 2012-2014.

Den kostet 10kr mer enn Schweppes sin variant, så er rimelig no brainer når det er såppas stor forskjell på dem.