låset känns inte 100% synkat heller känns det som,
i många fall, jag säger inte att detta är ditt fall, men så är det många som köper replicas och sier att de har arvet den av beste far etc för att de ikke vill si att de köpt kopi, en lätt unskyllning ifall noen skulle se att det er en fake man har på byen etc, stött på folk ofta som har den unnskyllningen... sad but true ):
gå til urmaker så får du ett snabbt och korrekt svar mister!
Jeg forstår hva du mener, men i mitt tilfelle er dette en sann historie...
For alt jeg vet kan jeg sitte på en såkalt "gullgruve" om det skulle vise seg om den er ekte
Men jeg vil helt klart gå til urmaker for å sjekke opp dette neste gang jeg er i Oslo! skal gå innom "lokalen" i Ålesund å høre om de vil bistå, men der erfarte jeg, værtfall sist, at de ikke var så veldig "hjelpsom" når jeg kom inn med sub'en min... De anbefalte meg å sende klokken til Oslo for å ta av ett ledd, da den skulle strammes inn, så lurer på hva de vil si når jeg hører om fjerning av lenke å åpning av kasse! :s
Men jeg håper det viser seg at klokken er ekte! Det er litt av en klokke å ta med videre i livet, selvom den helt klart vil bli låst vekk om det viser seg at den er ekte!
Visst den skulle vise seg å være falsk(noe den helt sikkert er, ifølge dere og opplysninger) vil den nok ikke fortjene en plass i klokkeskrinet...
Personlig har jeg ikke gitt opp håpet enda
Men jeg takker værtfall for oppmerksomheten, å ikke minst alle svarene! håper dette er like spennende for dere som for meg!
Liker meg her inne!
Og når jeg har fått sjekket opp urverket osv, vil jeg helt klart poste det her inne
Redigert: