Trippel unboxing

Hahhaa noen har lurt deg. Hadde du kjøpt en Legend Diver istedet, hadde du sikkert fått en til Råleks:D

hehe, stemmer det! men jeg vet det er noen her inne som har sniffet litt på IWC´n, så mulig den går. Får se om vi blir venner:)

Woho, bra greier! Ren byttehandel med 197-en, eller har du vært veien via cash? Og er det uhøflig å spørre om alderen til disse skjønnhetene?

Det ble som du gjetter mot en Panerai ja. Explorern har et serienummer som sier 73, men papirer som sier 76. Submarineren aner jeg ikke og IWC´n er 2011.

Gratulerer med tre veldig kule klokker, Mathfjeld! Er jeg helt lame som syns explorern er finest?

Lite familie bilde

CIMG1170.jpg

Gratulerer med tre veldig kule klokker, Mathfjeld! Er jeg helt lame som syns explorern er finest?

Takk takk :)Det er du nok ikke, alle klokkene er fine, men Explorern er døds lekker. Om den faller i smak her hjemme regner jeg med at du kommer til å se en del til den :p

Hahaha, ja den er vel av en størrelse som gjør den svært utsatt for brukstyveri.

Her er hele gjengen.

CIMG1172.jpg

Fra venstre Ingersoll lommeur, Certina DS (konfirmasjonsur), IWC, Rolex GMT, Rolex Sub så Rolex Exp.

Gratulerer med nydelige klokken. Den Exploreren var vannvittig lekker. Enda en på ønskelista mi.

Grattis med nytt! :) Flotte klokker alle sammen. Imponerende størrelse på boksen til IWCen ;)

Takk takk, hvordan går det foresten med din nye, fremdeles hos doktoren?

Kjøper man en PP til 500´får man klokken i noe som ser ut som et brilleetui, kjøper man en klokke til 1/10 av prisen må man ha truck for å få den med seg. Skjønner ikke dette. Er sikkert noen som synes det er stas med store esker, men de tar litt vel mye plass.

Gratulerer! Og takk for at du minnet meg på at min første Rolex må bli en Explorer 1. En urklassiker! Kanskje dumt spørsmål, men er den 36mm? Var ikke noen av de 34mm?

Gratulerer! Og takk for at du minnet meg på at min første Rolex må bli en Explorer 1. En urklassiker! Kanskje dumt spørsmål, men er den 36mm? Var ikke noen av de 34mm?

Denne er 36. Jeg liker den, dessverre feil lenke, men det får gå:)