Trippel unboxing

Gratulerer med en fantastisk trio! Rolexene er selvskrevne ikoner, og IWCen var et friskt pust! Må si du har bygd opp en imponerende samling på kort tid :)

Lite familie bilde

CIMG1170.jpg

Her blir det vanskelige valg på morran framover :) Gratulerer med flotte klokker, og kondolerer ang gull-paneraien..

Jukse vintage er best!
Gratulerer med fine klokker!
3 nye på en dag, det blir vel nesten litt for mye av det gode (les misunnelig)

Føyer meg inn i rekken av gratulanter! En flott bukett klokker :)
Som mange andre her likte jeg spesielt Iwc-en godt, men man skal ikke kimse av rolexene heller! Enjoy :D

GRATTIS, Mathfjeld!
Dette var saker - virkelig et kinderegg av en unboxing! Klassiske, elegante og kule eksemplarer av arten alle sammen.
Meget vel investert!
:D

Men denne....
...
Kjøper man en PP til 500´får man klokken i noe som ser ut som et brilleetui,......
Kremt....
Ikke helt bra presisjonsnivå. Men det overser vi på en hyggelig dag som dette....;)

Tusen takk for fine ord Moore, klokkene kommer til å få en fin sommer :)

Men denne....

Kremt....
Ikke helt bra presisjonsnivå. Men det overser vi på en hyggelig dag som dette....;)

hehe, skjønner hva du mener. Vet at PP har noen meget flotte bokser, men du skjønner sikkert hvilke etuier jeg snakker om. Fant dessverre ikke et godt bilde, men noe i denne duren
1218914

Tripple gratulasjoner oversendes! Flotte ur! Nydelig vintagepreg, ser ut som pen falmet lume på Exploreren(?)
Igjen grattis :D

WOW!!:eek::eek::eek:

Nyyydelig IWC!:cool:
Og to virkelig deilige Rolexer!
1016 er et fantastisk ur!:cool:

Gratulerer så mye med noe "gammelt" og noe "nytt".. ;) Kult med en eldre Explorer, de er det vel ikke så mange av her?

Tripple gratulasjoner oversendes! Flotte ur! Nydelig vintagepreg, ser ut som pen falmet lume på Exploreren(?)
Igjen grattis :D

Takk, Takk, takk :)

Den har en fin patina, men om man ser nøye etter ser man også at skiven har en liten fuktskade, men ikke noe som ødelgger det lekre vintagepreget. Om jeg klarer skal jeg få det på foto. Alt i alt er det en nydelig klokke.

Takk takk, hvordan går det foresten med din nye, fremdeles hos doktoren?

Kjøper man en PP til 500´får man klokken i noe som ser ut som et brilleetui, kjøper man en klokke til 1/10 av prisen må man ha truck for å få den med seg. Skjønner ikke dette. Er sikkert noen som synes det er stas med store esker, men de tar litt vel mye plass.

Min nye er fremdeles hos doktoren :( Krysser fingrene for at noe skal skje de nærmeste ukene nå.

Apropos bokser, så er denne fra Breguet er ganske drøy ;)

breguet_image.1110051.jpg

breguet_image.1110056.jpg

WOW!!:eek::eek::eek:

Nyyydelig IWC!:cool:
Og to virkelig deilige Rolexer!
1016 er et fantastisk ur!:cool:

Takk takk. Det som er så gøy med byttehandler, man får noe man ikke hadde kjøpt for cash. IWC´n sitter trygt på hånden i kveld, liker den godt.

1016 er fantastisk, gleder meg til å bli kjent med den:)

Gratulerer så mye med noe "gammelt" og noe "nytt".. ;) Kult med en eldre Explorer, de er det vel ikke så mange av her?

Hjertelig:) Tror heller ikke det er så mange eldre versjoner av denne. Liker den godt :)

Goddammit..... Den Exploreren var en definitiv innertier! De andre var jo
flotte også, men...... Gratulerer så mye, dette var vell verdt og sitte på
pinebenken for.

Grattis med dagen!
Vintage Exp 1 er litt av et syn. Og mht til året den er produsert i (iflg serienummeret) vet jeg en som mer enn gjerne skulle hatt tak i en slik.

Da er det bare å nyte godsakene.

Gratulerer med tre flotte ur, du har jo nærmest vekslet deg rik her. 3 for 1! :p

Gratulerer! Tre ting på en gang! Flotte alle sammen, men den Exploreren var til å miste nattesøvnen av.