Tror folk du har fake klokke?

Jepp, for vi som virkelig kjenner deg Kristian, vet at alt du bærer; det være seg fra sneakers, shades til klokker, bukser, skjorter, diamanter i navelen og på andre unevnelige steder, er FAKE!! Og det verste er at du er stolt av det ;) :D :D ;)

Det er ikke mye ved Kristian som er fake. Men, han er bergenser, så det virker nok bare slik ;)

Jepp, for vi som virkelig kjenner deg Kristian, vet at alt du bærer; det være seg fra sneakers, shades til klokker, bukser, skjorter, diamanter i navelen og på andre unevnelige steder, er FAKE!! Og det verste er at du er stolt av det ;) :D :D ;)

Haha! :p fornærma jeg zirkonene dine? ;)

Og forresten:
De som virkelig kjenner meg vet at jeg ikke eier ett eneste par sneakers. Vil ha meg frabedt at du sprer slike ondsinnede rykter! :mrgreen:

Skulle noen være i tvil er vi dypt ironiske. Vel, med unntak av sneakersene. Jeg eier nemlig ikke ett eneste par sneakers.

Selv er jeg for vimsete til å kunne kjøpe meg dyrere shades, det samme gjelder skriveinstrumenter.

At det er så mye penger i landet her at det er minimalt med piratvare er jeg litt skeptisk til. Jeg tenker i allefall "fake" når jeg ser en jentegjeng i 13-årsalderen med ghetto-sosiolekt og LV-vesker.

Hadde forresten vært kjekt med en GTG neste helg, Kristian :D
(neida du er ikke fake!) :)

Har lyst på en GTG selv. Har ikke så mye ledig tid om dagen. Mange tidsfrister framover nå, og derav en litt i overkant flytende timeplan. Håper jeg får skrapet sammen noe organisert før jul. Om ikke det går er det alltid lettere å finne tid til en halvspontan kaffe-GTG. Men det kan vi planlegge på Pm. :)

Selv er jeg for vimsete til å kunne kjøpe meg dyrere shades

Det er utrolig hvor flink man blir til å ikke sette seg på briller når man vet at de koster en del. Aldri har jeg mistet et kostbart par heller. Bare å prøve ;)

Har lyst på en GTG selv. Har ikke så mye ledig tid om dagen. Mange tidsfrister framover nå, og derav en litt i overkant flytende timeplan. Håper jeg får skrapet sammen noe organisert før jul. Om ikke det går er det alltid lettere å finne tid til en halvspontan kaffe-GTG. Men det kan vi planlegge på Pm. :)

Det kan vi!

Er klar i neste uke, jeg :)

:D

(stille på sonen i kveld, heldiggrisene er vel på IWC åpning + GTG m/øl....grrr ;) )

Har fått en stemningsrapport, og ryktene sier at dette var et vellykket arrangement...
Så får vi andre stakkarer som måtte prioritere familie og annet foran lanseringsfest bare vente på bildene som begynner å strømme inn hvert øyeblikk, forhåpentligvis... :(:(:(

Det er utrolig hvor flink man blir til å ikke sette seg på briller når man vet at de koster en del. Aldri har jeg mistet et kostbart par heller. Bare å prøve ;)

Hehe, kjenner meg max igjen i dette. Alltid har jeg mistet solbriller, ripet de opp, eller hva det måtte være. Så kjøpte jeg meg et par dyre briller, og de har jeg hatt i tre år nå, ikke en ripe, aldri mistet de i bakken, og de ligger alltid i veska si, med pussekluten brettet rundt glasset! Så det er sykt hvor anderledes man plutselig klarer å behandle solbrillene så fort det svir litt i pungen når man handler de inn;)

Hmm... Bare jeg som knekker eller roter bort minst to par i året? Hjelper ingenting hvor mye de koster, de knekker like lett:)

Ja sett bare på en Nato rem på en Rolex og alle som ikke er klokke kjennere tror du går rundt med en fake hvor lenka har blitt ødelagt!

AW:)

Mine lange tirader om fildelere og piratkopister og hvordan disse burde bli dømt til livstid kledt i litt for små korguttkapper i et fengsel drevet av katolske prester, har ødelagt såpass mange sosiale sammenkomster at de fleste som fremdeles er i min omgangskrets neppe vil mistenke meg for å bære en klokkekopi. Hva andre mennesker tror aner jeg ikke, for det er aldri noen som har spurt meg om en klokke er ekte. Det kan bety følgende: 1. Jeg virker som en person med moral, integritet og ryggrad som åpenbart aldri ville finne på å bruke en kopi eller 2. Jeg virker som en person uten noen av delene som neppe bærer noe annet enn en kopi. Jeg er litt skeptisk til å følge den tanken videre, så jeg satser heller på alternativ 3.: Få legger merke til andres klokker, enda færre bryr seg.

Ingen legger merke til klokkene mine :D Det er jeg glad for, så slipper jeg f.eks. forsvare hvorfor jeg kjører billig bil og bærer dyr klokke, i stedet for motsatt. (Er jo helt åpenbart for meg, men noen mennesker foretrekker å bruke penger på framtidig spiker i stedet for framtidig arvegods :D) Jeg beveger meg ikke i kretser der klokker fungerer som statussymboler, så det er bare mine nærmeste som vet hva jeg har på hånden. Og de rister stort sett overbærende på hodet, men bryr seg ikke utover det.

I enkelte tilfeller er det vel like greit at folk tror du har Fake Rolex..

Slipper du og bekymre deg for at folk kan få dume ider.. :D

Jeg bruker bare og smile og si.. JA den er fake.. :D :D :D

En klokke interesert bruker og se forskjellen, eventuelle andre som ikke er drevede ut taller seg jo om noe dem ikke vet alt for mye om..