Tudor-tråden

Hvis "A NEW CHAPTER BEGINS..." er en blå Pelagos 39 er det noe feil med markedsføringsfolka hos Tudor.
Et nytt kapittel er jo egentlig bare en ny side i samme bok?

Neida, håper det er noe spenstig på lur. Tror ikke det skal tilskrives for mye verdi på solcellene på taket, det tolker jeg primært som forsøk på grønnvasking mer enn noe annet. Må jo vite at alle bedrifter i 2023 skal vise hvor opptatt de er av bærekraft.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kire
Hadde vært utrolig fett om en blå pelagos39 ble slik som dette: https://www.everestbands.com/blogs/bezel-barrel/tudor-2023-predictions-blue-tudor-pelagos-39

1679682560146.png

Jeg kan like en blå Pelagos 39. Men da håper jeg at blåfargen er mer mot Pelagos 42mm og Pelagos FXD enn BB58. Den er litt blass syns jeg.

Her var det mye å like! Lurer på hva som skjedde med BB58, finner den ikke i oversikten på tudorwatch.com, og ingen t-fit til den mest populære BB modellen? :unsure:

• Liker
Reaksjoner: seiltid
37mm Black Bay var jo direkte pent, om de bare hadde fått ut fingeren og introdusert denne med Burgunder-bezel så hadde vi snakket.
Elsker bezel, sekundviser og kronen på denne. Håper den har en tykkelse som matcher størrelsen.

EDIT: Trekker tilbake det med at jeg elsker bezel. De har fjernet minuttmarkører som setter form foran funksjon. Lame.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Kraken