T-fit og jubilee-lenke på nye BB fikk hjertet til å dunke. Noen som har noe formening om hvor lang tid det tar før Bjerke får inn modeller til salgs?
Enig. Det var ihvertfall tilfellet med FXD. Den var umiddelbart tilgjengelig etter lansering i 2021.Tipper disse allerede er hos AD. Slik har det vært med alle de siste lanseringene til Tudor.
Det der er da ikke nye BB (41), men nye BB54 (37mm), eller tar jeg helt feil? Kronen ser veldig liten ut..
Nye Black Bay er vinneren fra Tudor for meg. Raffinert på alle mulige måter og et godt bevis på at det ligger mye i de ørsmå detaljene. Oppgis å være ish 1 mm lavere enn forrige - og det merkes. Blitt mye mye bedre, syns jeg
Skulle bare så inderlig ønske at de hadde droppet den fake rivets lenken. Helt umulig å bli glad i.
Er det sånn at gummi følger med? Eller må man velge mellom lenke (vanlig/jubelee), Nato eller gummi?Kul på jubilee. Også har du gummi til sommeren
Etter å ha latt lanseringen til Tudor synke litt inn, så er jeg egentlig ganske fornøyd. Det var en fin fin oppgradering av Black Bay 41, nå endelig i en brukbar tykkelse, gøy med mindre dykker - BB54 - og en naturlig utvidelse av GMT linjen. Royal bryr jeg meg ikke om.
Trygg lansering? Ja, men en veldig god utvidelse/oppgradering av sortimentet.
Av erfaring så har vi jo sett tidligere at Tudor gjerne kommer med de litt morsomme/overraskende lanseringene når det måtte passe dem. Ref FXD 2021 og Pelagos 39 i 2022, så er ikke overbevist om at dette er det siste vi har sett fra den kanten.
Er i klokken 37mm?Noen som har plukket opp "lug width" på den nye BB36mm?