Enig der. Hadde satt meg opp på interesseliste for jubilee, men kun oyster-lenken som var til salgs.Men helst jubilee? Primært den lenken som gjør den unik dette slippet.
Men helst jubilee? Primært den lenken som gjør den unik dette slippet.
Absolutt et godt poeng. Tykkelsen har jo vært et gjentagende issue med flere av Tudors modeller. Det og kombinasjonen med 5-link lenke gjorde den veldig mye mer appellerende enn forrige generasjon. En annen stor fordel er jo at man slipper de falske naglene når man går for 5-link. De er riktig nok ikke så synlige når man har den på hånden, men man vet jo at de er der.For meg er det raffineringen av selve klokken (kassen) som er det viktigste. Uavhengig av hvilken lenke/rem man ønsker.
Samme her. Så spesiell er den ikke at jeg gidder å vente på den.Bestilte den på Jubilee, men er rimelig trygg på at hvis jeg må vente 6 mnd + hopper jeg ut av køen.
Sommerklokke eller ingen klokke.
Morsomt! De fleste der hadde jeg aldri sett før.En nesten fullstendig oversikt over alle Tudors spesialutgaver.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Noen som har fått noe konkret om ventetid på bb54?
2024?!!!
Ja helt enig..tenkte nesten det måtte være skrivefeil haha.2024?!!!
Jeg vet om flere som har fått kjøpt den over disk allerede i utlandet. Dette kan jo ikke rime...
Care to elaborate? er det kommet nye kriterier på plass?kjeltringer og trygdede
@GrimReaper @krembrule Jeg fikk nøyaktig samme svar fra dem. Ila 2024.....2024?!!!
Jeg vet om flere som har fått kjøpt den over disk allerede i utlandet. Dette kan jo ikke rime...
Bør ta leveringstidene med en klype salt, i positiv forstand.2024?!!!
Da tror jeg kanskje jeg hadde sett litt utover landegrensene. Jeg fikk tak i BB58 på dagen i utlandet når hypen var på topp i Norge den gangen.@GrimReaper @krembrule Jeg fikk nøyaktig samme svar fra dem. Ila 2024.....
Dette høres jo ut som det begynner å bedre seg for normale folk og nye entusiaster, endelig så begynner gamle kundeforhold og tidligere kroner brukt å spille mindre rolle.Mistenker dem sterkt for å hype opp. Men, det rabler litt for bjerke om dagen, jeg er gml kunde fra fler år tilbake og lagt igjen en del kr, de skulle vurdere om jeg kvalifiserte til kjøp av en Tudor og viste til «vi opplever svært stor interesse…..».mulig min feil da jeg har ny epost adresse, men jeg heter det samme som før.
kjenner jeg begynner å bli lei at jeg er nedprioritert til fordel for kjeltringer og trygdede
Dette høres ut som standardsvar de sender ut til alle forespørsler før de faktisk gjør en vurdering(eller lottotrekning på kammerset?), særlig i hete perioder med nylanseringer, så ville ikke blitt fornærmet. Enda.Mistenker dem sterkt for å hype opp. Men, det rabler litt for bjerke om dagen, jeg er gml kunde fra fler år tilbake og lagt igjen en del kr, de skulle vurdere om jeg kvalifiserte til kjøp av en Tudor og viste til «vi opplever svært stor interesse…..».mulig min feil da jeg har ny epost adresse, men jeg heter det samme som før.
kjenner jeg begynner å bli lei at jeg er nedprioritert til fordel for kjeltringer og trygdede