Den er chunky, men jeg synes den er veldig behagelig. Balanserer fint og er ikke for tung. Alt er en vane. Jeg solgte en blå jeg hadde. Angret fort. Nå har jeg LHD, noe som passer meg utmerket siden jeg går med klokka på høyre håndledd.Hadde lenge en tanke om at Pelagos 42 var den ultimate beateren til samlingen.
Var på markedet etter denne og ramlet tilfeldigvis over en butikk i Reading (UK) hvor jeg fikk testet den.
Glad jeg fikk prøve den. Tykkelsen gjør det uaktuelt .
Hvorfor kan ikke Tudor kombinere 39 og BB58 tykkelsen på de fleste ur?
Er det dato vinduet som kompliserer?
Hvor kjøper du canvas?
41 satt som et skudd og fikk bli med hjem
Er dette hos Bjerke i Oslo? Må også dra ned og prøve. Håper det er mulig at den blir årets sommerklokke.Fikk prøvd på nye Black Bay 54 i dag og sitter som et skudd. Regner med at den blir min sommerklokke i år. Vis vedlegg 329465
Stemmer. Dette var i Nedre Slottsgate.Er dette hos Bjerke i Oslo? Må også dra ned og prøve. Håper det er mulig at den blir årets sommerklokke.
Da skal jeg ned å prøve=)Stemmer. Dette var i Nedre Slottsgate.
KorrektEr dette hos Bjerke i Oslo? Må også dra ned og prøve. Håper det er mulig at den blir årets sommerklokke.
Men helst jubilee? Primært den lenken som gjør den unik dette slippet.Enig med deg @vetlus - Nye BB 41 var årets vinner fra Tudor. Grattis!
Enig - jubelee eller 5-link som de kaller den gjorde utslaget for min bestilling. Men jeg skal være så ærlig å si at jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe den eller ikke. Er redd den bare havner i skyggen av suben sånn som BB58 gjorde. Men definitivt mest appellerende med jubelee.Men helst jubilee? Primært den lenken som gjør den unik dette slippet.