- Medlem
- 6. des. 2013
Neida. Bare greit å prøve noe annet enn "bling".Har du konvertert fra GS til Tudor om dagen @Loevhagen?
Neida. Bare greit å prøve noe annet enn "bling".Har du konvertert fra GS til Tudor om dagen @Loevhagen?
BB58 på Rangerlenken med T-fit er en hit. Komforten ble bedre og endelig ble BB58'n en "Tudor Sub".bare kom her med BB58’en nå
Grattis med nytt!
Tudor har i ettermiddag satt opp prisene på modellseriene med 5-6% i Norge. Hjemmesiden har nå de nye prisene.
fortsatt gamle priser på askeland.no
Ser at også Omega har justert - dog enda mer. Er nok kronekursen som er mye av grunnen antar jegTudor har i ettermiddag satt opp prisene på modellseriene med 5-6% i Norge. Hjemmesiden har nå de nye prisene.
Du mangler FXD, den beste av alleDa var Tudorreisen fullført. Artig. Cartier eller independent er trolig neste.
Den er pen den, men det er kun dressur uten lenke for min del. Nato, MN, o.l. er ikke for meg.Du mangler FXD, den beste av alle
Flott samling! Om du skulle beholdt en av dem; hvilken og hvorfor? Veldig flott den Rangeren!Da var Tudorreisen fullført. Artig. Cartier eller independent er trolig neste.
I utgangspunktet enig med deg, men originalremmen til FXD er helt utrolig komfortabel. Sammen med titankasse så føles det som om man ikke har noe på armen. Anbefaler deg å teste. Tror kanskje du hadde blitt overrasketDen er pen den, men det er kun dressur uten lenke for min del. Nato, MN, o.l. er ikke for meg.
Takk. Skulle jeg valgt én, så må jeg gå via det å velge bort:Flott samling! Om du skulle beholdt en av dem; hvilken og hvorfor? Veldig flott den Rangeren!
Den er meget pen. Ingen tvil om det.I utgangspunktet enig med deg, men originalremmen til FXD er helt utrolig komfortabel. Sammen med titankasse så føles det som om man ikke har noe på armen. Anbefaler deg å teste. Tror kanskje du hadde blitt overrasket