Tudor-tråden

I mellomtiden kan vi stirre på bilder av teamutgaven som AC75-seilerne bruker. Black Bay Ceramic med RedBull-logo og røde sømmer på rem.

1687846122859.png

Full oppløsning

Fra Max Verstappen visits Alinghi Red Bull Racing - Alinghi Red Bull Racing (americascup.com) som også inkluderer flere bilder.
 
Bilder av den har ligget ute siden november, Meet the sailing team, så jeg tror og håper det er noe nytt som lanseres.
Enig - har troa på at det kommer noe annet gøy! Så får dette være en ventepølse som kan kikkes på igjen. :)

Spennende med patent/varemerkesøknader. Med vanlig Pelagos (og Pelagos LHD), Pelagos 39, Pelagos FXD og til slutt Pelagos Ultra begynner det å bli en omfattende lineup og mange navn å holde styr på.

Kanskje det er denne som dukker opp om en drøy dag?

1687946699712.png

 
For de som drømmer om en 5 sifret Sub kan BB54 være et veldig godt altenativ.

Brukeren @Bohren har noen fantastiske betraktninger og bilder. De beste bildene starter rundt side 6 :)
Nå har jeg ikke testet BB54 skikkelig, men jeg opplever BB58 ganske lik som 5-sifret sub på armen, på tross av at glasset (og skive?) muligens er større. BB58 ligger flatere på armen enn sub pga. baklokket til sub som bygger litt mer. Føler at BB58 (og 5-sifret) er perfekt for mitt håndledd, og tror nok BB54 er akkurat for liten - med mindre man ønsker enda mer vintage vibe ift. hakket mindre størrelse. Forøvrig digger jeg utseende på BB54, og vurderer den likevel - men som "par-klokke" til samboer. :)