Tudor-tråden

TUDOR_NP25_BlackBay_Chrono_FlamingoBlue_Lifestyle-01.jpg

Et nytt tilskudd i det Tudor nå kaller «daring watches».

Ser det er skrevet i artikkelen din at disse ikke er "limited edition" og det er egentlig slikt jeg også forstår Tudor sine kanaler. Samtidig står det på Tudors presserom "Exclusive watches and limited editions". Er dette bare en underoverskrift for serien "Daring Watches"?

1738697463202.png

Turkis og rosa er ikke hverdagskost. Det kan bli litt for mye av det «gode».

Ellers synes 45 min registre på Tudor er mer passende for en chronograph uten time-registeret, enn Breitling sin premier B01.

Ser det er skrevet i artikkelen din at disse ikke er "limited edition" og det er egentlig slikt jeg også forstår Tudor sine kanaler. Samtidig står det på Tudors presserom "Exclusive watches and limited editions". Er dette bare en underoverskrift for serien "Daring Watches"?

Vis vedlegg 391521

Har forstått det slik at produksjonen vil være begrenset (nøyaktig hvordan er det ingen som vet), men med "limited edition" er jo den allmenne oppfattelsen at det er snakk om et bestemt antall totalt, som også kommuniseres. Eller er noen uenige?

Jeg holder en knapp på at det bare er litt klønete formulert – samtidig som jeg ikke utelukker at det ligger et regneark dypt på serveren til Tudor/Rolex om at den turkise bare skal lages i 5.000 eksemplarer :p

• Liker
Reaksjoner: saxxvik
Har forstått det slik at produksjonen vil være begrenset (nøyaktig hvordan er det ingen som vet), men med "limited edition" er jo den allmenne oppfattelsen at det er snakk om et bestemt antall totalt, som også kommuniseres. Eller er noen uenige?

Jeg holder en knapp på at det bare er litt klønete formulert – samtidig som jeg ikke utelukker at det ligger et regneark dypt på serveren til Tudor/Rolex om at den turkise bare skal lages i 5.000 eksemplarer :p
5000 kan vel knapt kalles "limited" 😉 bortsett fra Omega, de er jo litt lemfeldig med uttrykket.

On topic så spurte jeg Reynault hos Tudor på middagen med de hos Bjerke i høst og da var han tydelig på at den rosa ikke var limited edition, men at det ikke ble produsert i samme antall som de andre. Altså en begrenset produksjon.

• Liker
Reaksjoner: saxxvik og Jon Henrik