Hvorfor velger ikke flere rem undres jeg?
Vis vedlegg 363478
Hvorfor velger ikke flere rem undres jeg? Jeg ble dobbelt så glad i klokken når jeg fikk på den. Lenken er jo faktisk nesten det eneste ankepunktet med falske nagler og mangel på T-fit clasp. Remmen er superbehagelig og passer klokken perfekt i mine øyne.
Har ein kamerat som kjøpte denne i bronse for kort tid sidan. Den har kun reim. Han har samme problemet som deg. Gnager. Veldig.Nå har jeg litt tynne håndledd, men på meg så gnager deployanten på grunn av plasseringen. Veldig.
Jeg skal få tatt noen bilder. Jeg opplever den som komfortabel og er ikke plaget med gnaging. Har håndledd på 19-20cm. Må ha den på nest ytterste hullet i remmen for at den skal passe.@GrimReaper : du har ikke mulighet til å legge ut et par bilder av håndledd m/ klokke og rem fra andre vinkler? Spesielt lysten på å se hvor på håndleddet deployanten sitter på deg.
Monetær verdi er neppe noe særlig høyere. Bjerke er jo en elsk/hat butikk med overlast av hatere.
Jeg har en selv og ville aldri solgt den. For det første er den såpass billig at det utgjør ingen stor forskjell fra eller til i det store bildet. Mer morsomt å ha den som en kuriosa enn 25-30k på bok. For det andre så synes jeg det er litt "respektløst og meningsløst" å selge den da den ble allokert til en knippe gode utvalgte kunder. Da synes jeg man kan holde seg for god for å flippe den.
Selvfølgelig min høyst subjektive mening.
Tudor har laget mange limiterte modeller i begrenset opplag for diverse organisasjoner o.l., og de legges ut internasjonalt for varierende priser, noen tilfeller veldig høye. Om de blir solgt vet jeg ikke, men tipper etter hvert at man kav få litt mer. Men kanskje ikke mye mer i Norge, hvem er det som vil gi mer for en klokke de ikke var verdige nok til å få tilbud om å kjøpe? Men kanskje for noen, og ikke minst om 5-10+ år vil de kanskje ha høy etterspørsel...Håper det er greit med spørsmål om pris/verdi her...Har blitt litt for mange divere i samlingen nå og har vært inne på tanken å selge eller bytte min BB58 Tudor x Bjerke som er strøken og komplett. Usikker på om den er verdt mer eller mindre da den er limitert og mulig ikke alle setter pris på Bjerke logoen heller for alt jeg vet. Noen formening om hvor mye jeg evt. kunne lagt den ut for? Har ikke bestemt meg, men skader jo ikke å høre