GrimReaper
Støttemedlem
Den går nok forbi i stillhet jaHva tenker dere? Rosa skive, 5-link og T-fit. Blir nok vanskelig å få tak i, men uansett ikke noe som appellerer til meg.
Den går nok forbi i stillhet jaHva tenker dere? Rosa skive, 5-link og T-fit. Blir nok vanskelig å få tak i, men uansett ikke noe som appellerer til meg.
Må innrømme at jeg synes den ser litt kul ut
Vis vedlegg 364930
Tenker akkurat det samme stiller meg ikke i kø for å shoppe, men den er kul nok!Ja, jeg liker’n! Ikke nok til å gå avgårde å kjøpe en nå, men kul og gøy sak!
Liker den godt, men liker ikke den tykke kassa.Tenker akkurat det samme stiller meg ikke i kø for å shoppe, men den er kul nok!
Hva tenker dere? Rosa skive, 5-link og T-fit.
Hva ska man si? Everest har regelrett kuppet bildet, uten å spørre hverken meg eller @Jørgen. I tillegg har de farget skiven rosa og fronter det som at de har skaffet seg nyeste modell.Hvit chrono på sort Everest rubber. Klokken ble øyeblikkelig ennå et steg kulere og røffere. Jeg digger den!
@Jørgen knipset et bilde av «oss» i går.
Vis vedlegg 250555
Hva ska man si? Everest har regelrett kuppet bildet, uten å spørre hverken meg eller @Jørgen. I tillegg har de farget skiven rosa og fronter det som at de har skaffet seg nyeste modell.
Vis vedlegg 365366
Støtter dette forslaget.... eventuelt sende faktura eller forhandle om prisen for bruk av bildet.