etter en reality check må si meg enig at dette så virkelig ikke bra ut, ikke engang på en mark.Jeg kan ikke noe for det men jeg synes den er helt grusom. Da synes jeg GS har mye penere skiver i tyggisfarge.
etter en reality check må si meg enig at dette så virkelig ikke bra ut, ikke engang på en mark.Jeg kan ikke noe for det men jeg synes den er helt grusom. Da synes jeg GS har mye penere skiver i tyggisfarge.
Neida, du tar feil Tyggisfarger er en bra beskrivelse da !Jeg kan ikke noe for det men jeg synes den er helt grusom. Da synes jeg GS har mye penere skiver i tyggisfarge.
Jeg har tatt feil førNeida, du tar feil Tyggisfarger er en bra beskrivelse da !
Godt poeng. Men designmessig synes jeg dette er av det bedre i serien etter originalen.Tatt i betraktning at syklister ofte er tynne med ditto håndledd, er jo 43mm en kraftig stor diameter på en slik klokke.
Enig. Hadde passa meg fint den der, jeg som var så happy med at det ikke ble lansert noe kult på W&W…..føkkGodt poeng. Men designmessig synes jeg dette er av det bedre i serien etter originalen.
Ikke for å være nesevis. Kun nysgjerrig: Hvilken tenker du på er "originalen"? Red Bull?Godt poeng. Men designmessig synes jeg dette er av det bedre i serien etter originalen.
Tenkte på FXD M.N.Ikke for å være nesevis. Kun nysgjerrig: Hvilken tenker du på er "originalen"? Red Bull?
Enig. Det enkle er ofte det beste.Tenkte på FXD M.N.
Den er riktig nok ikke kronograf, men av alle itterasjoner etter den - så synes jeg denne er den kuleste. Være seg time only eller krono.
Mener å ha hørt at de har fått inn BB41 i utstilling, jf. podcasten deres. I følge Tudor på W&W burde alle AD’ene få modellene inne utgangen av Mai…Noen som vet når Bjerke får inn de nye Tudor modellene? (BB41 Monochrome og GMT)
Jeg sendte forespørsel på GMT, fikk beskjed at de kan levere i løpet av året +-Noen som vet når Bjerke får inn de nye Tudor modellene? (BB41 Monochrome og GMT)
En dykkerklokke oppkalt etter sjøen, uten dykkerbezel.. med kasse med faste spring bars etter militærspesifikasjoner.. for syklister?Ny FXD Cycling Edition.
Vis vedlegg 368242Vis vedlegg 368241
TUDOR Pelagos FXD Chrono watch - m25827kn-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Pelagos FXD Chrono watch m25827kn-0001 - Manufacture Calibre MT5813 (COSC) - 43mm black carbon composite case - Black fabric strapwww.tudorwatch.com