Stikk innom Bjerke i KJ, jeg får aldri noe annet enn knallbra service der.Hadde en del trøbbel med å få lov til å kjøpe spennen til skinnreimen til BB58 siden jeg ikke hadde kjøpt klokken i Norge(ja den er momset inn).
Stikk innom Bjerke i KJ, jeg får aldri noe annet enn knallbra service der.Hadde en del trøbbel med å få lov til å kjøpe spennen til skinnreimen til BB58 siden jeg ikke hadde kjøpt klokken i Norge(ja den er momset inn).
Jeg har nå falt for fristelsen og kjøpt en overpriset BB58
Dessverre har jeg fått rett i mine bekymringer omkring litt lite justeringer på lenka/spenna. Enten er det for stort eller for lite og tillegg varierer håndleddet mye om det er varmt/kaldt.
I utgangspunktet er jeg ikke kjempeglad i natostropper selv om dette kan se kult ut. Hovedårsaken er at med nato blir klokka "unødvendig" høy.
Har noen erfaringer med stopper som bygger lite, eventuelt en litt grovere perlon som en BB58 kunne funke bra med......?
Hva med en canvasreim fra Barton?Har noen erfaringer med stopper som bygger lite, eventuelt en litt grovere perlon som en BB58 kunne funke bra med......?
Selv om jeg også liker den med hvit skive best er det der absolutt en stilig sak!Var innom Askeland i Kristiansand og fikk klådd litt på denne lekre saken som de hadde på utstilling.
Står selv på liste for modellen med hvit skive og gleder meg ikke noe mindre til å få den på lanken etter dette.
Vis vedlegg 253005
Passer denne på bb58?Da var LHD på armen. Dette er godt bygget og sliter en med lenketilpass kan denne spennnen anbefales !
Vis vedlegg 253452Vis vedlegg 253453
Lenke eller rubber ?Vis vedlegg 253715Vis vedlegg 253716