- Medlem
- 26. april 2011
Absolutt upraktisk og begrensende, men sabla kult ift opprinnelig ide og typiske mil-specs.synes denne var sykt kul, bortsett fra faste baretter
Absolutt upraktisk og begrensende, men sabla kult ift opprinnelig ide og typiske mil-specs.synes denne var sykt kul, bortsett fra faste baretter
Absolutt upraktisk og begrensende, men sabla kult ift opprinnelig ide og typiske mil-specs.
Selv om dette virker kult, er jaggu de gamle Tudorne enda kulere!
Beste bilde av fronten til nå.
Vis vedlegg 264944
Gir mening for meg at de siste 15 minuttene i en nedtelling er nøyaktig granulert for hvert minutt.
Mye gode refleksjoner forøvrig, men disse bildene viser en grisekul klokke så jeg vil egentlig ikke være altfor rasjonell, men heller sluke det rått.
se f.eks. på minuttmarkørene på bezel rundt tallet 10... Der har de valgt å legge til en ekstra markør ift. de andre tallene (4 minutt-streker i stedet for 3).
Synes det er mye som ikke stemmer, kvalitetsmessig, med klokken på disse bildene.
Detaljer som jeg tror Tudor hadde løst bedre (eller aldri produsert), selv om dette kun var en prototype.
Tror for det første ikke at Tudor hadde skrevet Pelagos på skiven til en modell som skiller seg såpass mye fra den opprinnelige.
(Pelagos har i dag 5 linjer med tekst. Så vil tro at hvertfall noen ord om sertifisering hadde vært med.)
Er flere detaljer jeg stusser på, men se f.eks. på minuttmarkørene på bezel rundt tallet 10... Der har de valgt å legge til en ekstra markør ift. de andre tallene (4 minutt-streker i stedet for 3).
Både 126660, 126600 og 116600 har minuttmarkører rundt hele (men riktig vei), og har løst den gode plassen 10-tallet gir med 4 streker, mot tre for resterende 5-minutter.Det er et godt poeng. Tudor/Rolex har vel ikke vist minutt-streker rundt hele bezel tidligere, så sikkert derfor det ser rart ut.
Jøss å vinglete. Har du hatt BB58 tre ganger?
Mulig jeg er kjedelig og lite spontan, men jeg har aldri flippet en klokke i mitt liv.
Jeg kjøper kun det jeg vil ha og beholder det.
På 16 år som klokkesamler/bruker har jeg kjøpt flere klokker enn jeg tør si høyst, og solgt under 5 stk som jeg kan komme på i farten.