OF...?Ikke stor fan av OF til dress, men stor fan av OF til 925 - en fantastisk klokke!
Vis vedlegg 261601Vis vedlegg 261602
OF...?Ikke stor fan av OF til dress, men stor fan av OF til 925 - en fantastisk klokke!
Vis vedlegg 261601Vis vedlegg 261602
Onlyfans. Nei, jeg mener Oysterflex.OF...?
Takk, det var jo i grunnen det jeg også kom opp med, men hadde en liten hjerneprolaps der Oysterflex=lenke. Burde selvsagt googlet.Onlyfans. Nei, jeg mener Oysterflex.
IMHO: 925 er det en moderne Sub burde være, men er så langt unna, dessverre. 124060/126610 og de andre moderne sportsmodellene (GMT og YM) fra Rolex er glorete, store, klumpete og harry. 925 har perfekt størrelse og kule historiske referanser uten at det ødelegger for det moderne uttrykket. BB58 blue er også fin, jeg bare syns den var litt kjedelig. Det perfekte er, igjen, IMHO, en 925 i Rolex-sub-utgave (med Rolex-kvalitet og mystikk) med lenke, i stål og uten innsyn. Altså, en moderne 5513 som ikke er vulgært stor.Det er så mye riktig med 925!
Børstede sider, fantastisk nedtonet farge på skive og bezel, og den kjente BB58-bærekomforten.
Vis vedlegg 261966
Da har jeg hatt min BB36 i en uke og er fremdeles veldig fornøyd. Med sine 36 mm er det min minste klokke så langt, men størrelsen er helt perfekt, og har egentlig bare fått bekreftet at en 36 mm Explorer er drømmeklokka. Ville ha en klokke uten dato da jeg synes det ser mye bedre ut, men var samtidig spent på om jeg ville savne det. Har så langt kastet et par blikk på håndleddet for å sjekke dato i farta, men er egentlig ikke noe savn. Håper som andre at den nye t-fit låsen også blir tilgjengelig for stålklokker etterhvert, da jeg sliter med å få en lengde på lenka som er perfekt hele dagen.
Men har et spørsmål til dere der ute, hvilken nøyaktighet kan man forvente av denne klokka? Jeg har brukt klokka hver dag i en uke, og den går 7-8 sekunder for fort pr døgn. Jeg føler egentlig at dette er litt mye, men vet ikke hva som er normalt.
Legger ved et bilde siden en hver tråd blir bedre med bilder. Vis vedlegg 262024
Er dette det annonserte samarbeidet mellom Tudor og Marine Nationale? Noe mulighet for at den kommer i vanlig salg?Vis vedlegg 264476Vis vedlegg 264477
Enig. Får litt Seiko-mod-vibber. Men, om dette er en kommende Pelagos MN med minuttmarkører hele veien rundt, "sveisa barrets", no-date, snowflake, blå skive/bezel, gravert MN21 -> da har jeg plutselig kjøpt ny beater!Ser mange sår tvil om dette er legit, og hva er greia med 200m vannresistens liksom?
Unboxet en BB58 i Bronse nå ikveld,Vis vedlegg 264429ekten og bærekomforten kjennes meget bra ut. Den stråler som en helgull klokke, microjustering av lenka, å best av alt bærekomfort som en Vintage Submariner. Beklager dårlige bilder nå ikveld.
Ikke bare minuttmarkører, men også nedtelling!
Enig. Får litt Seiko-mod-vibber. Men, om dette er en kommende Pelagos MN med minuttmarkører hele veien rundt, "sveisa barrets", no-date, snowflake, blå skive/bezel, gravert MN21 -> da har jeg plutselig kjøpt ny beater!