Helt rå den der @Consigliere.
Noen som vet hvor det er mulig å skaffe seg en slik lignende "nato" med borrelås? 20mm.
Forstår det slik at den er skikkelig behagelig?
Jeg har ikke noe kjøpshistorikk hos Bjerke så da fantes det ikke noen liste å stå på for å kjøpe FXD. Det er også venteliste på BB58 og vanlig Pelagos fikk jeg beskjed om.
Ta kontakt med Askeland, det er ikke mange dager siden de hadde BB58 i flere utgaver og «vanlig» Pelagos i butikken i Kristiansand!
Jeg har hatt Forstner sin jubilee nå i en ukes tid. Sitter bra. Enkel å tilpasse. Eneste jeg har å utsette er at kantene på claspen er litt skarpe, men det er ikke noe jeg kjenner på huden ved bruk.Noen som har erfaring med Forstner sin Jubilee?
Eller vet om Rolex sin superjubilee 63600 passer BB58?
Helt rå den der @Consigliere.
Noen som vet hvor det er mulig å skaffe seg en slik lignende "nato" med borrelås? 20mm.
Forstår det slik at den er skikkelig behagelig?
Den var egentlig litt kul. Føler den kanskje savner et eller annet, men helt klart noe jeg kunne ha vurdert å kjøpe.
Den er nok for lik en Explorer til å bli produsert, men en ranger i 36mm hadde ikke vært feil.Den var egentlig litt kul. Føler den kanskje savner et eller annet, men helt klart noe jeg kunne ha vurdert å kjøpe.