Tudor-tråden

Hva tror dere Tudor kan finne på å komme med i år? BB GMT? Det ryktes om at Pelagos kanskje får en overhaling? Den er jo 10 år i år.. Jeg har lyst på Pelagos, men kanskje lurt å vente til messen?

BB GMT finnes jo allerede, men du tenkte kanskje på en 58-GMT variant?

jeg er enig med deg, selv om det kanskje er tabu å ønske cyclops på dette forumet…
Tja, tror det hadde vært kult jeg!

Hadde virkelig vært gøy hvis de gjorde noe med Pelagos. Den er jo 10 år i år.

Jeg ønsker mindre skrift på skiven, tynnere og kanskje grade 5 Titanium

Noen som har erfaring med Forstner sin Jubilee?
F47C23A5-6AAA-4E60-8D41-664E040D6CFE_522x.jpg

Eller vet om Rolex sin superjubilee 63600 passer BB58?
1646125750976.png

Vedlegg

• 8F92C3B7-0785-431F-9B44-C551C64B7184.jpeg
    8F92C3B7-0785-431F-9B44-C551C64B7184.jpeg
    162,4 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: politrew og Maz19
BB36 vs BB32.. er det noen som tilfeldigvis har bilder som viser en god sammenlikning av disse? Har kikket litt etter en klokke som jentungen kan få når hun blir stor, og da kunne det vært artig med en birthyear.

Mye GMT og Pelagos på Tudors insta nå… Får vi kanskje oppgradert pelagos og den myteomspunne BB58 GMT..?

• Liker
Reaksjoner: MaWeBra
BB36 vs BB32.. er det noen som tilfeldigvis har bilder som viser en god sammenlikning av disse? Har kikket litt etter en klokke som jentungen kan få når hun blir stor, og da kunne det vært artig med en birthyear.
Til en dame vil mest sannsynlig BB32 være det beste valget. 36 kan nok fungere det og, men vil se mer oversized ut.

• Liker
Reaksjoner: DrDoppler
Mye GMT og Pelagos på Tudors insta nå… Får vi kanskje oppgradert pelagos og den myteomspunne BB58 GMT..?
Vil ikke det kreve enda et nytt urverk? Så vidt jeg vet var urverket nytt i BB GMT. Men det bør jo komme noen nye fargevarianter etter hvert, men mulig de har holdt litt tilbake pga. alle problemene med urverket. En litt tynnere Pelagos med 58-urverket virker logisk da, men vi får se.

Vil ikke det kreve enda et nytt urverk? Så vidt jeg vet var urverket nytt i BB GMT. Men det bør jo komme noen nye fargevarianter etter hvert, men mulig de har holdt litt tilbake pga. alle problemene med urverket. En litt tynnere Pelagos med 58-urverket virker logisk da, men vi får se.

Jo, det må i såfall være et mindre og tynnere urverk. A man can dream! Eller kanskje coke…?

Har hatt BB 36 og den passer fint både til han og henne. Men jeg personlig ville gått for 32.
Men så er jeg ikke fan av store klokker heller da...

• Liker
Reaksjoner: DrDoppler
Blitt stille rundt FXD, og ser den er fjernet fra Nettbutikken til Bjerke. Noen som har hørt om noen M.N.22 som er levert enda?

Ja, har sett det ligger noen der. Kan ikke være veldig mange levert av de. Skulle vært morsomt å visst hvor mange 21-modeller som ble laget.

Er neppe noe voldsomt stort antall, da lanseringen kom sent i 2021. Tipper det kom maks ti-tyve MN21 til Norge?

Ellers virker det som Tudor i motsetning til Rolex har full gass på produksjonen, så det er vel bare et tidsspørsmål før FXD kan plukkes opp hos AD. Sist jeg var innom AD var det i hvert fall god tilgjengelighet på andre Tudor-modeller….

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Er neppe noe voldsomt stort antall, da lanseringen kom sent i 2021. Tipper det kom maks ti-tyve MN21 til Norge?

Ellers virker det som Tudor i motsetning til Rolex har full gass på produksjonen, så det er vel bare et tidsspørsmål før FXD kan plukkes opp hos AD. Sist jeg var innom AD var det i hvert fall god tilgjengelighet på andre Tudor-modeller….
De er rimelig sjeldne å se ja, er vel 3-4 av de her inne på forumet hvis jeg ikke tar feil.

Men som du sier så blir det nok som med BB58, det løsner nok etterhvert. Blir spennende å se om de kommer med en ny Pelagos og om den blir basert på FXD eller om den blir en helt ny variant.

• Liker
Reaksjoner: Consigliere