Jepp, fikk beskjed om 12/24 mnd.Ca 1-2 år. Til dere som har fått svar ila. 2022, har dere kjøpshistorikk hos Bjerke?
Jepp, fikk beskjed om 12/24 mnd.Ca 1-2 år. Til dere som har fått svar ila. 2022, har dere kjøpshistorikk hos Bjerke?
Har litt kjøpshistorikk men tror det er first come first served. Fikk ila 2022 på Pelagos 39mm da jeg sendte samme dag den ble lansert. På Black Bay Pro sendte jeg mail 3 uker etter lansering og fikk ila 2023.Ca 1-2 år. Til dere som har fått svar ila. 2022, har dere kjøpshistorikk hos Bjerke?
Ja, OK, litt overpriset, men ser helt riktig ut og kjennes riktig ut. Min kom i posten i dag.Extension link, ala Rolex sin easy link, for de som savner det på BB58.
Ja, OK, litt overpriset, men ser helt riktig ut og kjennes riktig ut. Min kom i posten i dag.
30 år og gravid må belønnes med noe fint på håndleddet til kona. Når jeg «satt meg på liste» var det nesten umulig å bli lovet en tudor 1 år frem i tid. Det har virkelig forandret seg
Vis vedlegg 307882
Gratulerer! Oppfattet det slik da jeg var innom Bjerke for et par uker siden at det hadde løsnet litt på den blå BB58en, men at det fortsatt var pågang nok på den sorte til at det var litt ventetid på den, ca 6 mnd. Men hvis bruktprisene faller videre så påvirker det sikkert ventelistene også.
Nå har de også registrert '7924' og '7928'.Har Tudor en ny Black Bay på gang? 1954 var lanseringsåret for den første Oyster Prince Submariner, reference 7922.
Vis vedlegg 299205
Takktakk utrolig fornøyd med klokken, synes Harrods grønnfargen gjør seg veldig godt på en klokke.Najs første post. Gratulerer!