Hovedsignal
Støttemedlem
Hvorfor ikke bare raske med en til under nypris på bruktmarkedet? Så kan du fint selge med minimalt tap hvis den ikke skulle falle i smak.
Er det noen her som har stått på denne ventelisten og mottatt sin Tudor Black Bay 58? Jeg lurer på hvor lenge nøyaktig disse estimatene er? Tar de godt i, eller er de relativt nøyaktig med tanke på leveringstidspunkt? Ser jo ut som om den i noen deler av verden er tilgjengelig hos AD.
Satte meg på venteliste for den blå for snart et år siden (hvis jeg husker rett), fikk forespeilet høsten 2022. Sendte en ny mail i sommer og spurte om estimatet fortsatt var riktig, svaret var ja. Ble så oppringt i slutten av august at klokken var klar til henting, et år før tiden Var da ikke finansielt klar til å hente, og spurte om jeg ikke kunne få den til høsten 2022 som avtalt, noe de skulle vurdere og komme tilbake til meg. Har ikke hørt noe enda...Er det noen her som har stått på denne ventelisten og mottatt sin Tudor Black Bay 58? Jeg lurer på hvor lenge nøyaktig disse estimatene er? Tar de godt i, eller er de relativt nøyaktig med tanke på leveringstidspunkt? Ser jo ut som om den i noen deler av verden er tilgjengelig hos AD.
Er det noen her som har stått på denne ventelisten og mottatt sin Tudor Black Bay 58? Jeg lurer på hvor lenge nøyaktig disse estimatene er? Tar de godt i, eller er de relativt nøyaktig med tanke på leveringstidspunkt? Ser jo ut som om den i noen deler av verden er tilgjengelig hos AD.
Ventetiden (i hvert fall for den sorte) er vesentlig kortere enn først oppgitt. Forstod det slik at veldig mange takker nei når de blir kontaktet, ofte fordi de allerede har skaffet seg en, så man rykker fort frem i køen. Jeg fikk mail i dag at de har en til meg etter ca 7 måneder i kø.
Enig, lenke hadde vært konge. Kan vel fort argumentere med at sølv er mykt og at man ville fått masse dype skrap/hakk ved første møte med en dørkarm, men det hadde jeg levd godt med.er veldig fornøyd med 925, og håper de lager lenke etterhvert. Hadde vært så magisk med lenke etterhvert
Tipper den hadde kostet ca 55 med lenke. Kunne jo hatt sølv midtledd og stål ellers.Det kan vel også være at lenke ville gjort klokka for "dyr"? Det vil si, den hadde begynt å nærme seg stål Rolex i utsalgspris, og det kan de vel ikke ha noe av.