Da er den jo snart oppe og nikker på prisene gutta krutt vil ha på finnP39 oppi over 46k…
29450,- var det. Så da er økningen på linje med øvrige modeller.
Vis vedlegg 316600
slik ser det ut hos meg, så jeg heller mot at du hadde rett i den først posten
bb41 på lenke koster nå 34600, jeg er ganske sikker på at den ikke var på mye mer enn 25k da jeg kjøpte den for drøyt tre år siden...
Hvis den passer - og det ser det unektelig ut som at den gjør, så hadde jeg latt den være på.Jeg har vært nysgjerrig på å teste denne kombinasjonen helt siden nye Ranger ble lansert. Etterlyste derfor en Ranger-lenke under "ønskes kjøpt" delen av forumet, og et par uker senere så tikket det inn en DM fra @hakonG med et fair tilbud.
Det ser unektelig bra ut, og T-Fit funker fjell. Er spent på når (eller om) jeg bytter tilbake til original.
Vis vedlegg 316697Vis vedlegg 316695Vis vedlegg 316701
Jeg har vært nysgjerrig på å teste denne kombinasjonen helt siden nye Ranger ble lansert. Etterlyste derfor en Ranger-lenke under "ønskes kjøpt" delen av forumet, og et par uker senere så tikket det inn en DM fra @hakonG med et fair tilbud.
Det ser unektelig bra ut, og T-Fit funker fjell. Er spent på når (eller om) jeg bytter tilbake til original.
Vis vedlegg 316697Vis vedlegg 316695Vis vedlegg 316701
Jeg syns denne prisøkninga dytter en del modeller inn i feil prissegment.
Jeg er langt på vei enig, men samtidig vokser jo prisene på alt annet også. Det er liksom... på samme sted i segmentet, segmentene bare flytter seg.
Med disse endringene koster BB36 mer enn jeg i sin tid betalte for Explorer (brukt), og BB58 nesten nøyaktig det jeg betalte for en ny Sub fra AD. Nå sier jo det kanskje mer om at jeg er gammal og sur enn at prisene er feil, men det klør meg på feil sted likevel.
Jeg er langt på vei enig, men samtidig vokser jo prisene på alt annet også. Det er liksom... på samme sted i segmentet, segmentene bare flytter seg.
Med disse endringene koster BB36 mer enn jeg i sin tid betalte for Explorer (brukt), og BB58 nesten nøyaktig det jeg betalte for en ny Sub fra AD. Nå sier jo det kanskje mer om at jeg er gammal og sur enn at prisene er feil, men det klør meg på feil sted likevel.