Edit: Arg! Nå kommer ikke feilmeldingene opp lenger, men når jeg går inn i en tråd, kommer det bare blanke sider opp. Først etter en runde med "refresh" er tråden lesbar.
Hvor er pc'en min.....
Jeg opplever samme problemet etter at jeg oppdaterte Tapatalk her om dagen. Noen andre enn meg som har fått litt problemer etter oppdatering?
Noen andre enn meg som har litt problemer med Tapatalk for tiden? Får stadig opp en feil melding når jeg skal oppdatere nyeste poster, og noen ganger når jeg går inn på tråder.
Ikke et veldig stort problem, da det hjelper å oppdatere igjen, men allikevel litt irriterende
Noen andre enn meg som har litt problemer med Tapatalk for tiden? Får stadig opp en feil melding når jeg skal oppdatere nyeste poster, og noen ganger når jeg går inn på tråder.
Ikke et veldig stort problem, da det hjelper å oppdatere igjen, men allikevel litt irriterende
Sliter litt med at jeg ikke kommer til siste innlegg når jeg trykker på en tråd under "latest" - f.eks. havner jeg konsekvent på side 1 eller 2 (av 1000+) på Dagens Klokke. Ingen snarvei til siste side gjør at det blir mange trykk på "next page"...
Noen tips til løsning?
Sliter litt med at jeg ikke kommer til siste innlegg når jeg trykker på en tråd under "latest" - f.eks. havner jeg konsekvent på side 1 eller 2 (av 1000+) på Dagens Klokke. Ingen snarvei til siste side gjør at det blir mange trykk på "next page"...
Noen tips til løsning?
Tuller litt om dagen, får flere meldinger i flere kopi og mange ganger jeg sendt melding kommer jeg tilbake til skriv-melding boksen og risikerer å sende igjen (skjer ibland med innlegg men der blir du advart for dobbelposting)