Vi fortsetter ferden.
Takk for alle hyggelige kommentarer gutter.
Neste ut er en
Seiko SKX009.
Denne ble i utgangspunktet kjøpt for å stille sulten etter noe nytt. Dette kjenner dere nok til alle mann. Hvis ikke kommer slike trøste-kjøp tidsnok tenker jeg...
Jeg valgte pepsibezelen for å sjekke om dette var noe for meg. Vi har vel fastslått at det var det absolutt.
Etter min mening bør en godt sammensatt samling bestå av minimum:
Dressur, sportsur, vintage, en chrono og en beater.
Vel, dette er beateren min. Hadde den bare blitt brukt som en skikkelig beater.
Jeg driver ikke med hagearbeid. Ikke jakter jeg. På trening bruker jeg like så godt Sub'en. Jeg setter vekk det som måtte smake av fysisk arbeid på huset så langt det er mulig. Faktisk så har jeg sluttet å beise og male fullstendig.
Hver gang jeg har dratt frem malerkosten for å peise på et strøk har det begynt å regne med en gang jeg er ferdig.
Til tross for at det er meldt fint vær hele uken. Så er malejobben ruinert, jeg må begynne på nytt, og slik går nå dagan...
Hvis noen spikrer opp en terasse nede i Afrika kan jeg bare ta turen ned og flekke opp malerkosten, og vips, tørkekatastrofer er en saga blott.:roll: Vel, vel, nok om det.
Denne ble modifisert med deler fra nå avdøde Noah Fuller. En svært billig måte å få seg en unik klokke.
Inni sitter det velkjente 7S26-verket. Klokken går +5-10 sek. om dagen. Det er ikke så ille synes jeg.
Neste steg blir vel å bestille en ny bezelinsert til denne for å få litt forandring.
Så, over til bildene.