Ultimate realistiske klokka?

Veldig sant, tar meg selv ofte i å høre på folk som står å ser på ur som Tag og Tissot og sier: fy faen... den koster 5998kr.. DET er mye for en klokke..

Den jeg postet bilde av her for 4 uker siden ble faktisk kjøpt av Alf Lie for 8000 kr. Var vist en overligger de ville bli kvitt. Dette er noen år siden, men uansett.

Haha, for en bump! Begynte å lure på hva som foregikk når Juice ønsket TCCW velkommen til forumet......

PP Aquanaut - den eneste klokken som er godkjent av samboeren - dama si det:D

Patek 5396R! Forhåpentligvis engang i fremtiden! Blir dressedupklokka by the way.. De nye som ble presentert på
Baselworld2011 er helt syyyke da, men koster vel millionen+++

Jeg kunne tenkt meg en klassisk og elegant klokke med komplikasjoner. Har sett litt på JLC, er bare usikker på hvilke komplikasjoner jeg ville hatt. Det hadde blitt en klokke som ble brukt 5-6 ganger i året. Er motivert til å legge litt penger i det, og det hadde trolig blitt en i hvitt gull.

Dette er ikke noe som haster. Kommer gjerne til å vurdere ulike modeller i flere år fremover før det blir kjøp, men på sikt skal jeg ha en voksen klokke av ypperste kvalitet.

Jeg fikk kladde litt og høre på denne på Schiphol for noen år siden:

http://www.jaeger-lecoultre.com/eu/en/watches/master-control

Milde himmel. Den versjonen som jeg ble vist hadde langt ifra noen "cricket" alarm. Her var det skikkelig DONG - DONG :confused: Hvordan de får så mye og så klar lyd ut av en relativt uskyldig klokke (ca. 40 mm tror jeg) er for meg helt uforståelig.

Men en gang, en gang så skal en slik bli min ..... kansje :neutral:

Frode.

Klart det hadde gått å få seg en PP Nautilus, men da måtte jeg jo forsake flere andre fremtidige klokker.
Tror jeg går for flere. Ser ikke for meg at en klokke er nok.:cool: