Tusen takk for alle gratulasjoner, veldig hyggelig
Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan folk har hjerte til å selge sine Rolex 15200............
Vet du hva? Var sikker på at min 15200 skulle gå i arv. Mye følelser i klokken etter 15 år på armen, hver dag, uansett gjøremål og lokasjon. Men, livet går videre og savnet er minimalt. Flott klokke, men byttet var flottere.
Har ventet lenge på bildene av GMTn og så tar du likegodt en hel gjeng
Gratulerer med flotte klokker, meget bra kombinasjon!
Hehe, ja, takk for inspirasjon og hjelp ifm kjøpet av GMT TTn! Tok litt tid før jeg hoppet på bildekjøret, har hatt ganske dårlig samvittighet da en forum alla dette handler om å gi og få. Og jeg har kanskje fått mest - til nå iallefall!
Gratulerer. Jeg har veeldig stor sans for at du legger penger i beateren din. Tenk så kjipt det må være trekke sine siste åndedrag stirrende på en 007 når man har feks har en PAM liggende hjemme i safen.
Enig! Klokker er til for å brukes. Iallefall klokker som ikke er vintage eller ekstremt sjeldne. Bare for å presisere: det er GMTc TTn som er beateren, PAM er avlasteren. Men, en sabla flott avlaster!!!
Gratulerer så mye!! Synes forøvrig at TT Gmt er flott, ingen fan av tt subs av en eller annen grunn... Men gmt kler det godt.
Takk. Selvsagt enig iom at jeg har investert en halv bil i ei klokke
For meg er det forøvrig fargen, ikke modellen, som avgjør. LN er flott. LB er ikke. Snakker nå TT, ikke 116619. Den (din...) scorer like høyt som PAM 372 og PP Aquanaut. Sistnevnte er mitt klokkemål. Den pene horologiske varianten som vil fylle et hull sammen med min Rolex og PAM. PS: ambisjonen er aldri å nå nivået til Moore
Egentlig bare takknemlig for å få lov til å delta i hans verden!
Grattis med flott bruks-Panerai, og velkommen i klubben!
Hilsen fra et familiemedlem.
Takk og hilser tilbake!