Unboxing av en arbeidshest, med forhistorie, etterhistorie og tilleggshistorie!

Nok en tusen takk for ytterligere hyggelige gratulasjoner:)

Nå har klokka blitt hardt brukt (dvs mye kikket på) av både min kone og meg siden lørdag morgen og den innfrir langt over forventning. Såpass at Panerai utfordrer mitt Rolexhjerte. Er i tenktefasen for bytte fra GMTc TT til Radiomir. Det sitter nok langt inne, men det sier mye om PAMs kvalitet!

Velkommen til en utvidet unboxing!

Dere har "alle" hintet om at nå som klokka er i boks begynner reim-kjøret. Det viste seg å være korrekt. Etter mye hyggelig research havnet jeg faktisk, og litt overraskende, på en OEM-rem (Original equipment manufacturer - Wikipedia, the free encyclopedia), nemlig denne: Bracelets and Straps for Men Watches: Officine Panerai Watches Accessories

Den ble bestilt av Atle på Bjerke Karl Johan for to uker siden med beskjed om mulig 8 ukers leveringstid, overraskende nok kom SMS på fredag om at jeg kunne hente remen allerede:) JIPPI! Måtte bare avslutte en influensa før jeg fikk hentet den i dag.
screenshot_2013-01-21_1301.png

Nok prat, utvidet unboxing av PAM 005 med ny rem:
DSC_0361.jpg

DSC_0362.jpg

DSC_0363.jpg

DSC_0364.jpg

DSC_0369.jpg

DSC_0367.jpg

DSC_0366.jpg

Hva syns dere?

Mangler bare gullvisere:)

Takk for titten!

Redigert:
Disse klokkene er kameloner som endrer karakter fullstendig med forskjellige remmer!

Fasinerende...

En fantastisk rem! Det er godt mulig jeg så akkurat den remmen på Bjerke noe tid tilbake. Hadde så lyst på den, men fikk beskjed om at den dessverre var reservert. Gratulerer!

Etter fem års kontinuerlig bruk har konas 115234 vært på SPA, fantastisk resultat og takk til Bjerke!

DSC_0410_zpsc75130f8.jpg

DSC_0411_zps73b51a47.jpg

DSC_0413_zpsbeef18e5.jpg

DSC_0414_zpsc058da40.jpg