Da var vi i gang med andre unboxing. Første var helt ny, og her kommer en som er 47 år gammel (1965). Kjøpt brukt på nettet, men ny for meg Dette skal være grunnlaget for Grand Seiko 6245 og 6246.. Nå har jeg ikke fått tatt noen lange målinger på nøyaktigheten, men i løpet av 5 timer går den ikke et sekund feil. På klokken er det montert en lærrem fra Nomos.
Ser nok litt «pinglete» ut på mitt store håndledd, men det er virkelig en fin klokke. Prøvde den på armen til min samboer, og det ble veldig bra.
For dere som ikke har tippet hvilken klokke det er så kommer bilder av unboxingen under:
Liten klokke, men stor pakke.
Godt pakket inn
Klokken er en Seiko Weedater, Seikomatic Diashock 35 Jewels, med Seiko 6218 urverk (med hacking).
Takk for oppmerksomheten og god helg til alle på Tidssonen!
Ser nok litt «pinglete» ut på mitt store håndledd, men det er virkelig en fin klokke. Prøvde den på armen til min samboer, og det ble veldig bra.
For dere som ikke har tippet hvilken klokke det er så kommer bilder av unboxingen under:
Liten klokke, men stor pakke.
Godt pakket inn
Klokken er en Seiko Weedater, Seikomatic Diashock 35 Jewels, med Seiko 6218 urverk (med hacking).
Takk for oppmerksomheten og god helg til alle på Tidssonen!