- Medlem
- 19. okt. 2011
Så i morges 8:30 kom den. Bestilte en submariner 14060m fra Lervik forrige uke, og i går kom den til butikken deres. De fikk sendt den straks med express over natt, og klokken 8:30 i morges ringte det på døren. Fikk ikke tid til å åpne den i da, så den har ventet hjemme til nå. Her er bildene som dokumenterer moroa!
Godt teipet pappeske
Hyggelig melding fra Lervik Ur!
Boks m/ krone. Oh yes
Oohh...
Uten plastbeskyttelsen på bezelen.
Obligatorisk WS etter lenkejusteringen
Urskiven: Liker utrolig godt den rene, klassiske urskiven som versjonen uten dato har. Liker godt begge, men for meg treffer denne hakket mer enn den med dato og cyclops.
Lenken: Lenken er ganske svak for en klokke til 37k (egentlig 41k), men den gjør jobben sin greit nok. Litt lett og skranglete, og låsen er ganske "flimsy". Men dette tilgir man lett av forskjellige grunner. Selve klokken oser kvalitet og stjeler oppmerksomheten, og den skranglete lenken gir en litt kul retro følelse.
Ellers er klokken utrolig bra, og oser kvalitet tvers igjennom. Utrolig fornøyd med "2012" klokken min
Godt teipet pappeske
Hyggelig melding fra Lervik Ur!
Boks m/ krone. Oh yes
Oohh...
Uten plastbeskyttelsen på bezelen.
Obligatorisk WS etter lenkejusteringen
Urskiven: Liker utrolig godt den rene, klassiske urskiven som versjonen uten dato har. Liker godt begge, men for meg treffer denne hakket mer enn den med dato og cyclops.
Lenken: Lenken er ganske svak for en klokke til 37k (egentlig 41k), men den gjør jobben sin greit nok. Litt lett og skranglete, og låsen er ganske "flimsy". Men dette tilgir man lett av forskjellige grunner. Selve klokken oser kvalitet og stjeler oppmerksomheten, og den skranglete lenken gir en litt kul retro følelse.
Ellers er klokken utrolig bra, og oser kvalitet tvers igjennom. Utrolig fornøyd med "2012" klokken min