Unboxing av Rolex sub! :D

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
Så i morges 8:30 kom den. Bestilte en submariner 14060m fra Lervik forrige uke, og i går kom den til butikken deres. De fikk sendt den straks med express over natt, og klokken 8:30 i morges ringte det på døren. Fikk ikke tid til å åpne den i da, så den har ventet hjemme til nå. Her er bildene som dokumenterer moroa!

Godt teipet pappeske
IMG_0623.jpg

Hyggelig melding fra Lervik Ur! ;)
IMG_0626.jpg

Boks m/ krone. Oh yes
IMG_0627.jpg

IMG_0628.jpg

Oohh...
IMG_0630.jpg

:D
IMG_0631.jpg

Uten plastbeskyttelsen på bezelen.
IMG_0632.jpg

IMG_0636.jpg

Obligatorisk WS etter lenkejusteringen
IMG_0644.jpg

Urskiven: Liker utrolig godt den rene, klassiske urskiven som versjonen uten dato har. Liker godt begge, men for meg treffer denne hakket mer enn den med dato og cyclops.

Lenken: Lenken er ganske svak for en klokke til 37k (egentlig 41k), men den gjør jobben sin greit nok. Litt lett og skranglete, og låsen er ganske "flimsy". Men dette tilgir man lett av forskjellige grunner. Selve klokken oser kvalitet og stjeler oppmerksomheten, og den skranglete lenken gir en litt kul retro følelse.

Ellers er klokken utrolig bra, og oser kvalitet tvers igjennom. Utrolig fornøyd med "2012" klokken min :)

Gratulerer!

Jeg begynner jo å skjønne hvorfor disse sub'ene er så populære her inne...

Takker alle sammen!

Nå sto valget mellom denne eller speedmaster professional som "2012" klokken, og jeg er ganske sikker på at jeg gjorde rett valg. Men må innrømme at samme godfølelsen jeg fikk da jeg åpnet POen min uteble, og det er merkelig. Alle ting er jo på plass - klokken er fantastisk, men denne ubeskrivelige godfølelsen som forteller deg "denne skal jeg aldri selge", er ikke tilstede. Enda.

Om ikke denne følelsen kommer så er det faktisk mulig jeg ender opp med å selge den snarlig, da det er litt dumt å ha en så dyr klokke som ikke "sitter" helt i alle ledd. Vi får se hvordan det utvikler seg utover kvelden. ;)

Men igjen, takk så mye for alle gratulasjoner :)

Takker alle sammen!

Nå sto valget mellom denne eller speedmaster professional som "2012" klokken, og jeg er ganske sikker på at jeg gjorde rett valg. Men må innrømme at samme godfølelsen jeg fikk da jeg åpnet POen min uteble, og det er merkelig. Alle ting er jo på plass - klokken er fantastisk, men denne ubeskrivelige godfølelsen som forteller deg "denne skal jeg aldri selge", er ikke tilstede. Enda.

Om ikke denne følelsen kommer så er det faktisk mulig jeg ender opp med å selge den snarlig, da det er litt dumt å ha en så dyr klokke som ikke "sitter" helt i alle ledd. Vi får se hvordan det utvikler seg utover kvelden. ;)

Men igjen, takk så mye for alle gratulasjoner :)

Hehe, det du beskriver er den kjente tomheten som setter innn når en grail er landet, da flater man gjerne ut og klarer ikke helt glede seg, spør meg ikke hvorfor, men jeg vet at andre her har følt det på samme måte. Take it easy så kommer godfølelsen snikende, for du har en evig klassiker mellom hendene :cool:

Hehe, det du beskriver er den kjente tomheten som setter innn når en grail er landet, da flater man gjerne ut og klarer ikke helt glede seg, spør meg ikke hvorfor, men jeg vet at andre her har følt det på samme måte. Take it easy så kommer godfølelsen snikende, for du har en evig klassiker mellom hendene :cool:

Stiller meg bak den, gratulerer med en tidløs klassiker!

Ja, det er mye mulig. Håper godfølelsen kommer krypende mer utover som dere sier. :)

Ikke misforstå, jeg sitter ikke her å "føler ingenting", men jeg håpet på samme følelse som unboxingen av Anantaen/seamasteren gav, og den kom ikke.

Nå var POen en grail også, og der var satt godfølelsen fra sekundet jeg åpnet pakken. Men skal definitivt gi det en stund til med denne.

En ufattelig lekker og rå klokke er det uansett. På papiret skulle alt stemme, men følelser er dessverre ikke alltid helt logiske.

Gratulerer med en klassiker.:D
Synes skranglelenka har sin sjarm på denne modellen.