Unboxing på gang...

Gratulerer!
Det var et uvanlig vakkert ur!
For meg er dette inkarnasjonen av det perfekte dressuret!:D

Også jeg som trodde jeg hadde gjort et røverkjøp :sad:

Takker så mye for alle hyggelige gratulasjoner og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med dette kjøpet.

Finn nettopp tilbakemelding fra Longines' egen Museum Curator. Hun skriver at klokken ble fakturert Longines' agent i Buenos Aires i oktober 1961 - noen få dager før jeg selv kom til verden :D

Vi er altså jevngamle, klokka og jeg, men den bærer alderen bedre. Selv med full make-over vil jeg nok komme til kort...

Finn nettopp tilbakemelding fra Longines' egen Museum Curator. Hun skriver at klokken ble fakturert Longines' agent i Buenos Aires i oktober 1961 - noen få dager før jeg selv kom til verden :D

Vi er altså jevngamle, klokka og jeg, men den bærer alderen bedre. Selv med full make-over vil jeg nok komme til kort...

Stort grattis med en elegant tilvekst i samlingen!
Longines har virkelig hatt - og har - noen flotte eksemplarer av arten i produksjonslinjen sin, og du har så definitivt snappet opp ett av dem.

Og, med historien til uret i tillegg, så kan jo ikke dette bli annet enn en keeper som både gir smil og stolthet når det bæres.

Lykke til - og ta gjerne flere bilder av den!
:cool: