Unboxing på gang!

MrK

Medlem
3. april 2011
Innlegg
197
Unboxing på gang... Har allerede mottatt rosende omtale grunnet big-date, men må si jeg er meget fornøyd.

Ingen luremus unboxing her, her kommer bildene:

IMG_1488.jpg


IMG_1489.jpg


IMG_1493.jpg


IMG_1494.jpg


IMG_1499.jpg


IMG_1500.jpg


IMG_1502.jpg


IMG_1506.jpg


IMG_1496.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Jeez!! Gratulerer strekker ikke til her! For et ur!!! Og de som tror man ikke kan kjøpe lykke, pøh!
 
Are you kidding me :eek::eek:
Hallleluja og gratulerer, for jeg har sett lyset og en klokke som englene må ha laget - og jeg er ikke religiøs :D

Dette var nydelig, MrK. Mer bilder, please!

Her har du plukket fra aller aller øverste hylle og du har plukket godt! Nyt den :)
 
Dette er det råeste jeg har sett innen unboksing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse. Denne er virkelig lekker. Et ur for kjennere!
 
Takk for alle rosende ord. Beklager at jeg ikke har justert dato, måned, år osv før jeg tok bilder!
 
Takk for alle rosende ord. Beklager at jeg ikke har justert dato, måned, år osv før jeg tok bilder!

Når du bringer et sånt ur "til sonen" kan du i min bok tilgis det aller aller meste.

Om du har lyst å dele historien bak valget av klokken og hvordan kjøpsprosessen & leveringen foregikk, er det sikkert flere enn meg som vil sette umåtelig pris på dét :cool:
 
Å herre jesus! Gratulerer så mye! FOR ETT UR! Virkelig noe å se opp til den unboxingen der!

PS: send meg gjerne en PM når du tenker på å la den AP en gå! :D
 
Må den ikke (nesten) til urmaker for å gjøre det......?

My thoughts exactly. I hvert fall antar jeg at en sånn operasjon tar aalt for lang tid for TS' tålmodighet mtp unboxing :)

Gratulerer med et helt vilt ur!