Så ja, plutselig dukket det opp noe jeg har vært på utgikk etter en stund.
Dark Side Lego!!!
Dette er jo helt genialt, en tiefighter jeg kan bygge selv!
Masse deler og små kiser fra The Dark Side:
Nå bygges det et sete og kontrollkonsoll, viktig med solide greier når man flyr rundt i rommet:
Teknikeren inspiserer arbeidet sitt:
Ferdig! Hele gjengen er stolte av arbeidet sitt og piloten er på plass:
Se så fint han sitter:
Men hva skjer nå? Piloten lukker cockpiten og bakkemannskapet spotter noe et stykke bort!
Modige soldater og en robot undersøker dette rare:
Hva er dette for navn??!
Hiv og hoi!
Piloten kjenner igjen denne kraftige kilden til dark side of the force og claimer den som sin egen:
Det er da altså snakk om en Smurf:
Wristshot får komme senere, her er hele familien samlet. Nesten så man skulle tro jeg likte blått......?
(Ikke helt originalt å bruke lego i unboxing øyemed, men jeg måtte få inn noe darkside stuff og da var lego en enkel ting å ty til. Hadde kanskje vært greit å si jeg har barn som kan få leke med legoen etterpå men det har jeg ikke og jeg koste meg med å bygge dette selv i kveld ).
Takk for oppmerksomheten
Dark Side Lego!!!
Dette er jo helt genialt, en tiefighter jeg kan bygge selv!
Masse deler og små kiser fra The Dark Side:
Nå bygges det et sete og kontrollkonsoll, viktig med solide greier når man flyr rundt i rommet:
Teknikeren inspiserer arbeidet sitt:
Ferdig! Hele gjengen er stolte av arbeidet sitt og piloten er på plass:
Se så fint han sitter:
Men hva skjer nå? Piloten lukker cockpiten og bakkemannskapet spotter noe et stykke bort!
Modige soldater og en robot undersøker dette rare:
Hva er dette for navn??!
Hiv og hoi!
Piloten kjenner igjen denne kraftige kilden til dark side of the force og claimer den som sin egen:
Det er da altså snakk om en Smurf:
Wristshot får komme senere, her er hele familien samlet. Nesten så man skulle tro jeg likte blått......?
(Ikke helt originalt å bruke lego i unboxing øyemed, men jeg måtte få inn noe darkside stuff og da var lego en enkel ting å ty til. Hadde kanskje vært greit å si jeg har barn som kan få leke med legoen etterpå men det har jeg ikke og jeg koste meg med å bygge dette selv i kveld ).
Takk for oppmerksomheten
Redigert: